hallo! wij zijn maandag voor het eerst naar de osteopaat geweest. en mijn hemel wat heeft mijn kleintje gehuild maar goed dat terzijde) hij had een beknelling gevonden in haar nekwerveltjes en er was iets met haar maagje. nu spuugt ze sinds 2 dagen veel meer als anders. is dat normaal of herkent iemand dit? de truitjes en slabjes vliegen er hier doorheen
Heel herkenbaar. Wij hebben in totaal 4 behandelingen gehad De eerste ook echt een drama. Alleen maar huilen. De andere behandelingen alleen maar lachen, gelukkig. Ook hier na de eerste keer veel meer spugen. Ik dacht echt "waar ben ik aan begonnen om daar naartoe te gaan". Nu is het spugen veel minder geworden al dat het was. Met vlagen nog wel veel spugen. Bij Bas zat er ook iets niet goed bij zijn nekwervel.
@Henkie: hier was het spugen juist helemaal over direct na de behandeling, maar bij Thirza ging het slapen de eerste 2-3 dagen dan echt nog veel belabberder dan het was... Ik zou het dus nog even een dagje aanzien en als het dan nog niet is opgeknapt nog even weer contact zoeken met je osteopaat!
tja hij had wel gezegd dat het kon gebeuren, meer spugen en slechter slapen idd. ja s'avonds is het ook sinds 2 dagen brullen voor ze gaat slapen en lang spoken. had idd zelf ook al gedacht het weekend even aan te kijken en anders maandag even te bellen. want ze spuugde eigenlijk nooit ( bij wijze van spreken dan he?) maar bedankt voor je reactie. ging het trouwens bij jullie na de 2de keer beter???? vanaf wanneer zag jij resultaat?
Hoi, na de eerste behandeling was hier het spugen over en na een paar bijkom-dagen ging ze ook wel iets rustiger slapen, (nog niet langer). Naar de tweede behandeling toe werd het spugen weer wat meer en na de tweede behandeling werd het slapen veel beter en bleef het spugen even zoals het vlak voor de behandeling was, (wel beter dan dat het was, veel beter, alleen na de 1e behandeling spuugde ze in eerste instantie helemaal niet meer, dat kwam dus wel iets terug, iets meer dan normaal bij baby's zeg maar). Een week na de 2e behandeling kwam een vriendin met twee superdrukke, overprikkelde zoontjes en ging ze direct daarna weer slechter slapen 3e behandeling om die reden vervroegd en toen ging ze, na weer een paar bijkom-dagen (die had ze na elke behandeling trouwens) weer beter slapen. Na de 4e behandeling veranderde er niet echt heel veel schokkends meer, maar was het wel allemaal net even wat rustiger, soepeler enzo met slapen gaan, drinken enz. Thirza heeft hier op z'n slechtst 2-3 keer per dag max 20 minuten geslapen. Na de tweede behandeling ging ze ineens 2 keer per dag een langer slaapje doen, na de 3e behandeling kwam dat weer terug nadat dat dus door die drukke jochies om zeep was geholpen, en sinds de 4e behandeling kan ze ook gewoon een hele tijd in haar eentje in bed liggen brabbelen en doen, erg gezellig, Daarvoor was het eigenlijk altijd brullen zodra ze wakker was, (of nog wakker was). Momenteel jengelt ze nog wel eens 5 minuutjes voor ze in slaap valt, vaak als ze net even te laat op bed is gekomen), maar meestal gaat ze zonder problemen slapen... (maar daar hebben we wel supermazzel mee - meeste kindjes jengelen gewoon even voordat ze gan slapen). Als ze ziek is trouwens, kan het slapen en spugen wel weer veel slechter zijn, maarja, dan ligt het aan het ziekzijn... Maar soms gaat ze dan ook juist extra veel slapen. Wisselt wat. We hebben laatst een dag gehad dat ze steeds 3 uur sliep en dan ens 3 kwartier-uurtje wakker, en dan weer omviel van de slaap. Was wel een erg rustig dagje, vond het helemaal niet gezellig