hallo allemaal, Ik snap er helemaal niks meer van.17 maart was mijn laatste NOD aangezien mijn cyclus zo lang bleef duren(zie onderschrift)was ik begonnen met teunisbloemolie te slikken.Ook had ik van sensitest de dipsticks ovluatietesten aangeschaft.Op 04-04 kreeg ik last van steken in mijn buik en had ik dezelfde verschijnselen die ik normaal voor mijn eisprong kreeg.Ik ben dus toen al begonnen met de ovulatietesten(zie fotoalbum)op 06-04 was de het streepje best wel donker en daarna nam hij weer af.Op een gegeven moment zag ik bijna geen streepje meer.Ook ben ik elke ochtend trouw blijven tempraturen. Nu gaf fertility friend aan dat ik op 06-04 mijn eisprong zou hebben gehad, een paar dagen erna heeft fertility friend het kruis weer weggehaald. Tot op heden geeft fertilitie friend niet aan dat ik een eisprong heb gehad en ik zit nu dus al op dag 40 van mijn cyclus.De afgelopen cyclussen duurden 48 dagen met op dag 34 mijn eisprong.Kunnen jullie iets wijzer worden na aanleiding van mijn tempratuurkaartjes en foto's van de ovulatietesten? groetjes, Griekie
Hoi Griekie, Ik heb even gekeken en het ziet er inderdaad helaas uit alsof je nog geen ei gehad hebt . erg vervelend dat dit dan zo'n lange cyclus wordt, maar misschien ben je toch nog aan het ontpillen. Heel vervelend, maar bij sommige vrouwen kan dit echt lang duren...Mocht het niet kunnen dat je aan het ontpillen bent dan zou ik toch even naar mn huisarts gaan, ook gezien je eerdere cycli. Ik heb trouwens wel eens gelezen dat het heel soms voorkomt dat je geen tempstijging hebt na je ei, maar volgens mij komt dit zelden voor. Hoop dat je snel duidelijk hebt in de vorm van een prachtig eitje dan 9 maanden blijft zitten! Veel sterkte met wachten! Groetjes Nana