Haj meiden., Ik voel me al een paar dagen vreemd,, misselijk.. moe sagerijnig,, pijnlijke borsten heb ik nooit trouwens.. vol gevoel in me buik,, echt onwijs veel plassen , om het kwartier,, echt vervelend.. maar gisteren na de sex., had ik ineens een druppel rozig bloed verlies daarna was het weg... wat kan dit zijn? en wil eigelijk wel weten of het zo ver is,, kan niet wachten met testen Iemand ook een keer te vroeg getest en bleek zwanger te zijn? iemand dit ook wel is mee gemaakt?
hey, het lijkt me erg vroeg om te testen. Probeer nog even te wachten, ik snap dat je het graag wil weten maar je hebt nu te weinig hcg om positief te testen. Die druppel bloed kan ook een adertje zijn die gesprongen is of misschien je innesteling ofzo.... Succes met wachten
Hoi Lindy, ik had precies hetzelfde. Ik had 2 dagen na m'n ovulatie eventjes roze bloedverlies. Daarna veel last van al die dingen die jij ook benoemd. Ik heb er tot gister veel last van gehad. Sinds gister veel minder. Maar nu vanaf een uur of 6 's avonds word ik licht misselijk, dat blijft totdat ik in slaap val. Ook vreselijk moe vanuit het niets. Overdag gaat het wel, maar in de loop van de avond word ik ineens doodmoe! Ik zit pas in m'n 1e ronde, dus waarschijnlijk allemaal ontpillen. Hoop dat m'n cyclus wel gelijk regelmatig is! Succes ermee!
haj lima.. het valt ook niet mee he ik zit in ronde 2 Hoop dat het bij jou ook raak is meid.. wnnr ga je testen? of wacht jeje ongi af?
Tja, het valt inderdaad niet mee. Voor dat ik me er nog niet zo in verdiept had, wist ik niet dat het zoveel met zich meebracht. Ik hoop stiekem natuurlijk ook dat het raak is de 1e ronde, dat zou echt geweldig zijn! Maar ik verwacht het niet hoor, dat zou te mooi voor woorden zijn. Ik hoop alleen wel dat m'n cyclus meteen redelijk regelmatig is en dan ik niet maanden moet wachten op m'n ongesteldheid. Ik ga denk ik zaterdag of zondag testen, als ik dan nog niet ongesteld ben of het nog niet voel aankomen. En jij? Weet je al wanneer je gaat testen?
nee wee thet nog niet,, denk ook het weekkend,,maar durf eigelijk niet maar denk zondag ochtend,, dat is me ventje ook weer hier
Ik had het toen ik zwanger was van mijn zoontje, ik voelde 5 dagen voor mijn NOD dat ik zwanger was. Vraag me niet hoe want symtomen had ik bijna niet. Ik heb toch een test gedaan en die was positief wel een licht streepje maar toch positief. Op de dag van mijn NOD heb ik nog een test gedaan om er zeker van te zijn en toen kwam er een dikke blauwe streep. Dat was ook in de eerste ronde, had nooit verwacht dat ik gelijk zwanger zou zijn, hadden er een jaar voor uitgetrokken. Helaas is het nu zo bij de tweede dat de verwachtingen te hoog zijn omdat het bij de eerste zo snel ging, nu wil het niet echt lukken. ale: groetjes conny
ah meid,. komt goed.. het gebeurd straks in een periode wanneer je eht niet verwacht.. geloof me succes