een tweede minder belangrijk??

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Amfy, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommylove

mommylove Actief lid

9 aug 2011
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat herkenbaar! (Ik zou bijna zeggen: gelukkig! ... Heb me altijd afgevraagd of het nou aan mij/ons lag, maar nee dus!)

Hier was het bij onze tweede ook zoveel rustiger dan bij de eerste. Ik voelde me echt ontzettend verdrietig daarover in het begin, maar uiteindelijk besloot ik mezelf er maar gewoon overheen te zetten en te genieten van ons tweede wondertje, waar iig wij èn onze ouders/broers/zussen wèl supergelukkig mee waren/zijn!

2. iMama

iMama Actief lid

21 okt 2011
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij onze tweede kwamen er ook minder kaartjes en bezoek. In eerste instantie vond ik dat heel erg. Maar achteraf gezien ben ik er wel blij om dat we niet meer avonden achter elkaar visite hadden. Al heeft het me van sommige mensen wel heel erg tegengevallen. Spreekt voor zich dat ik die niet meer zo hoog heb zitten.

Mochten we ooit nog een derde krijgen dan bestellen we iig een stuk minder geboortekaartjes!

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hier ook veel minder kaartjes en bezoek als bij onze eerste.
    Dacht eerst dat het misschien lag aan het feit dat ze 1,5 week in het ziekenhuis heeft gelegen (waarvan 1 week op de ic in Utrecht). Maar blijkbaar krijg je bij de 2e gewoon minder :D

4. Dana

Dana Niet meer actief

ik verwacht bij de komst van onze 2e ook veel minder bezoek, een verschil is daarin natuurlijk dat ik het al verwacht en daardoor niet echt teleurgesteld zal zijn.

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik verwacht ook minder toestanden met de 2e, tenslotte zijn we nu al ouders dus het nieuwe is er vanaf.

6. greeneyedgirl

greeneyedgirl Actief lid

18 nov 2008
    183
    0
    0
    De tweede is natuurlijk niet minder belangrijk, maar de nieuwigheid is er voor anderen wel vanaf. Zo zullen we het maar noemen... ;)

Hier ook, hoor. En, inderdaad, tijdens de zwangerschap al.
    Maar ik vond het niet zo erg. Wel lekker rustig dat er minder bezoek kwam. Toch heb ik de moment van twee weken lang dagelijks een kaartje in de bus wel gemist, haha!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik hier zelf -geheel onbewust- ook wel aan mee doe :) Erg, he?

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nou, daar lijkt het wel heel sterk op. Ten eerste al veel minder kraambezoek/kaartjes gehad. Hoewel ik het wel had verwacht, ben ik toch teleurgesteld. Maar nu het toppunt (voor mij dan, misschien dat jullie er anders over denken). Lydia word over 2 weken (de 16de) gedoopt en mn ouders komen niet! In juli hebben ze voor hun 25jarig huwelijk van de kinderen een nachtje weggekregen, en dat is dus gepland voor 16-17nov. Als het sochtends dopen zou zijn zouden ze nog wel komen en dan er na door gaan, maar het is savonds dopen dus komen ze helemaal niet:x Ma zei dat ze het niet verzet kreeg en iets met pa zn werk, maar dat geloof ik niet erg want verwacht dat als pa het daar uitlegt, hij echt wel 2 andere dagen vrij kan krijgen. Voor mij voelt het echt of Lydia voor hun niet zo belangrijk is terwijl ze zelf strenggelovig zijn en Lydia ook nog eens naar ma is vernoemt! En doordat hun niet komen kunnen waarschijnlijk ook niet al mn broertjes en zusjes komen omdat ze dan met vervoer zitten:( (uur rijden met auto, dus ov of fiets is geen optie)

Deel Deze Pagina