Jumbo wat een rare testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Nemo2, 27 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Afgelopen woensdag een test van de jumbo gedaan en ja hoor dik positief!! Ik wil niet zwanger worden ofzo! Dus ik was echt helemaal van de wereld!:$ gelukkig voor mij vandaag een test gedaan bij de ha en waren negatief een last van m'n schouders!

Hebben meer mensen dit gehad met een jumbo test?

2. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Als er geen twijfelachtig iets staat,maar echt dik positief zoals je zegt,dan kan je ervan uitgaan dat je zwanger bent.
    De testen bij de huisarts zijn wat minder gevoelig.
    Heb je een foto?

3. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Ik ben ook benieuwd naar een foto. Zij het plus testen of twee streepjes?

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Was dat een bloedtest of een urinetest bij je huisarts?
    Jumbotesten staan erom bekend totaal onbetrouwbaar te zijn.
    Hebben al veel meer valspositief mee getest.
    Maar wat Pipo zegt is ook waar. Urinetesten bij de huisarts zijn niet zo gevoelig.
    Je kunt dus nog even voor de zekerheid met een ander merk gaan testen, bijvoorbeeld Kruidvat 2 voor 5 euro.

5. marlyj80

marlyj80 Actief lid

16 jul 2016
    498
    1
    18
    En je kan zomaar bij toeval een "verkeerde" test bij de huisarts hebben gehad. Ik ken iemand die de eerste keer negatief testte en de volgende positief. Ik zou inderdaad even een Kruidvat 2v5 test halen.

6. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Nee die test heb ik niet meer, maar inmiddels een clearbleu digitaal gedaan en Niet zwanger.. Dus ik ga er van uit dat de jumbo test echt vals positief was!

7. manaolana

manaolana Niet meer actief

Heb je de CB met of zonder wekenindicator gedaan? Want die zonder is ook niet zo gevoelig...

8. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Met wekenindicator

9. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Nou gefeliciteerd met je niet zwangerschap dan haha (aangezien er een last van je schouder is afgevallen)

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    Gefeliciteerd met je negatieve test.

Ja helaas is de jumbo test niet goed en onbetrouwbaar :x

11. Johanna1986

Johanna1986 Niet meer actief

Snap zowiezo niet dat mensen toch testen met Jumbo testen terwijl hier al verschillende topics over geweest zijn dat deze alles behalve betrouwbaar zijn..

12. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Nog nooit een topic over gelezen! Ik post in dit forum deel ook niet veel ;)

13. Johanna1986

Johanna1986 Niet meer actief

Ah oke, ze blijken nogal valse uitslagen te geven. Maar misschien dat je eens met een kruidvat merk, 2 voor 5 moet testen. Want stel als je echt zwanger bent dan kan het zijn dat die test van Clearbleu het nog niet pakt omdat je voor de test te weinig hcg hebt. En kruidvat is wel gevoelig.

14. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Thanks voor de info,, ik wilde er net 1 gaan halen..:D
    Blijf toch liever op kruidvat 2 voor 5 die zijn echt heel fijn! Even tot morgen wachten :D

15. Debby100

Debby100 Lid

21 aug 2015
    23
    0
    1
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je niet zwangerschap, gek om te zeggen. De meeste op dit forum hopen andersom haha.

Toevallig heb ik gister een Jumbo test gehaald omdat er bij ons geen andere winkels open waren. Ik wist ook niet dat deze testen niet betrouwbaar zijn.

Afgelopen donderdag een positieve test met CB 1-2 weken zwanger. Ik geloof het soms gewoon nog niet dus vandaar de jumbo test. Deze gaf een heel heel licht streepje aan..

Morgenochtend toch nogmaals met CB testen, puur voor mijn eigen gevoel. Haha en daarna stoppen want ze verdienen zo lekker aan alle extra testen.

Deel Deze Pagina