zwanger-worden-pillen...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mjanne, 24 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    Hallo,
    Gezocht...meiden die ervaring hebben met zwanger-worden-pillen van de etos... liefst natuurlijk positieve verhalen, maar de negatieve hoor ik liever ook... want ik slik ze nu ook en tja...weet het ook niet...voel vanalles, 3 dagen overtijd maar geen positieve zwangerschapstest...hopelijk komt dat niet door die pillen...slik ze nu ruim een week...

Groetjes en bedankt!!!

2. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Ik heb ook eens van die pillen geslikt maar dan van een ander merk. Meteen 8 dagen te laat ongesteld. Ik slik ze niet meer.
    Jolanda

3. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

ik slik ze ook maar geen negatieve ervaringen... Ik heb juist het idee dat het mijn cyclus verkort. Succes ermee!

4. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ik heb ze voordat ik zwanger raakte van mijn eerste zoontje ook gebruikt, maar mijn menstruatie was ook gelijk een week te laat! Ben er toen ook gelijk meegestopt.

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik slik ze ook, bevallen me prima!

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hier bevallen ze echt heel goed.
    mijn cyclus wordt er regelmatiger en korter van!

Ik neem er trouwens maar 1 per dag ipv 2

7. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik heb ze wel gebruikt mn cyclus werd gelijk netjes 28 dagen en was in ronde 3 al zwanger dus was er tevreden over

8. anne85

anne85 Niet meer actief

ik slik ze ook.. na tien jr pil nu 1e echt ongi na 25 dagen dus geen nega gevoel bij.. misschien ga ik nu wel over op alleen foliumzuur.. (dat is de reden dat ik ze slikte)

9. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Ik denk dat je het gewoon moet proberen, omdat het zo verschillend is per persoon.
    Ik slik ze ook maar heb ook een regelmatige cyclus van 31 dagen. Al weet ik niet of hij door deze pillen regelmatiger is geworden

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik vind ze geweldig! mijn ei kwam ineens op dag 13 ipv dag 19 en ik was er heel snel mee zwanger.

11. ik heb er positieve ervaringen mee, heb ze eerder al eens geslikt en was toen direct zwanger.
    Nu slik ik ze al ruim anderhalve maand, maar verwacht er geen wonderen van!
    Het is geen middel om je cyclus korter te maken maar wel om hem regelmatiger te laten verlopen, en naar het schijnt om het milieu in je baarmoeder/vagina zaadvriendelijker te maken.
    Verder kan het nooit kwaad om ze te slikken, want het zijn gewoon vitaminen!

12. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik slikte ze ook, nu de zwanger zijn, zitten veel goeie dingen in, dus ik ben er ook alleen maar positief over! :)

13. mjanne

mjanne Actief lid

17 aug 2008
    325
    0
    0
    Bedankt voor al jullie reacties...
    WEet dat je niet te veel op internet moet speuren... maar lees ook veel verhalen dat het je menstruatie 'uit kan stellen'...
    En aangezien ik 4 dagen overtijd ben maar nog geen positieve test heb... ben ik daar een beetje bang voor, snappie...

Deel Deze Pagina