Wanneer een kussen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door takhen, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Mijn dochter is nu bijna 11 maanden en gebruikt sinds een week haar deken als kussen.
    Ze trapt die van zich af, een hoekje in, draait zich dan om en legt haar hoofd er op ;)
    Ik kan hier niet heel veel aan doen denk ik, zeker in de winter niet. Ik kan haar moeilijk zonder deken neerleggen ;)
    Weet iemand vanaf wanneer je een kussen mag gebruiken of heeft iemand misschien tips om haar dit niet te laten doen?

2. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Volgens mij "mag" een kussen vanaf een jaar of 2. Ik denk dat er weinig manieren zijn om te voorkomen dat je dochter dit doet, de enige manier is een dikke slaapzak aan doen en het dekentje uit bed halen. Maar draait ze er helemaal met haar gezichtje in? Vind je het zelf eng?

3. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Daar had ik ook al over nagedacht maar zou ze dan niet haar knuffel pakken als kussen?
    Ze heeft er maar 1 in bed dus die weg halen vind ik ook weer zo wat

4. muis26

muis26 Fanatiek lid

Sam heeft al een kussentje en hij slaapt heeeeeerlijk erop :D hij is 15 maanden nu... maar wel grote stevige jongen en het is zon heel plat kussentje van de prenatal. denk dat het een beetje per kind verschilt wanneer ze aan een kussentje toe zijn :)

5. KleinWondertje

KleinWondertje Niet meer actief

Mijn dochtertje vindt een kussentje ook lekker. Ze slaapt overigens in bed met een knuffel en een knuffeldoekje. Dat doekje gebruikt ze dus als kussentje en dat kan weinig kwaad vind ik zelf. Beneden trekt ze regelmatig een kussen van de bank en gaat d'r op liggen en kroelt ermee. Ze vinden het schijnbaar lekker voelen, bij mij op bed kroelt ze ook met mijn dekbed. Wie weet werkt een knuffeldoekje bij jouw dochtertje ook wel? Ik zou niet de enige knuffel uit bed halen.

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Een kussen is vanaf 2 jaar. Je hebt van die hele grote dunne kussens. Meestal staat er op de verpakking iets van mijn eerste kussen. Die zijn misschien net 1 cm dik, miisschien iets meer. Zou als je een kussen aanschaft eerst met zoiets beginnen. Ze is misschien nog geen 2 jaar maar maakt nu zelf al een kussen dus als ze op die manier lekker ligt..lekker doen.

Deel Deze Pagina