Meiden, Ik heb een probleem wat ik denk ik van de bevalling heb overgehouden. Elke keer als ik naar het toilet moet voor een 'Grote' boodschap zit er veel bloed bij en doet het erg pijn maar als ik lees over aambeien dan moet dat en jeuken en pijn doen als je zit of staat maar verder heb ik er geen last van. Ik durf er niet mee naar mijn huisarts te gaan want dat is een hele jonge man en heb voorlopig wel even genoeg mensen aan en in mijn lijf gehad Wie heeft er een goed ander advies en wat kan het zijn??? liefs Luna86
ik heb dat ook dat het gaat bloeden en pijn doet bij de grote boodschap. En ik heb wel aambeien MAAR ik voel ze niet. Ze doen niet pijn en jeuken ook niet. Maar heb ze wel Dus dat kan ook hoor Ik heb ze toevallig aan de buitenkant maar je kan ze ook van binnen hebben. Beetje onsmakelijk maar gewoon een keer voelen daar. VOel je een paar bulten bij je anus? Of een paar bulten net in je anus? Dan zijn het aambeien.
en als dat zo is wat moet je dan doen??? Want ik heb gister even gekeken met een spiegel en volgens mij heb ik dus wel aambeien!
Ik had hetzelfde en ik nam gewoon aan dat het aambeien waren eigenlijk... Ik had er verder ook geen last van alleen met naar het toilet gaan en als ik dus net was geweest. Ik heb toen een tijdje dit spul gebruikt Hemoclin na een tijdje was ik er gelukkig van af! Succes!
Aambeien hoef je niet alleen uitwendig te hebben. Je kunt er ook inwendig last van krijgen. Je kunt curanol zalf en/of pillen gebruiken.
Bedankt voor de tips meiden. Ik ga meteen naar de apotheek morgen! Ik heb nu vandaag al laxeermiddel gehaald om geen pijn meer te hebben liefs
Als het helder rood bloed is, dan zij het vaak aambeien. Deze hoeven zeker niet altijd te jeuken,maar doen wel vaak pijn als je ontlasting hebt (zeker als het harder is!) Goed vezels eten, genoeg drinken en eventueel iets van laxeerhulp gebruiken (Roosvicee Laxo, Lactulose) Sperti, Curanal o.i.d helpen ook. De huisarts kan het even bekijken en heeft het echt wel vaker gezien! Succes!
het is waarschijnlijk een inwendige aambei.t hoeft geen pijn te doen. je kunt n zetpil halen bij apotheek zonder recept.
ik heb de dokter gebeld en die had me een zaqlfje voorgeschreven wat verdoofd. want ik had er verder ook geen last van als ik stond of zat, alleen als ik moest poepen. Dat deed echt pijn, die zalf zorgde ervoor dat ik me wat meer kon ontspannen. Nu heb ik er soms nog last van dat het pijn doet, maar veel minder. Gebruikte de zalf een paar weekjes, hielp echt.