Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CKDFM

    CKDFM Lid

    28 sep 2023
    7
    1
    3
    Vrouw
    Hi! Ik ben 2.5 jaar geleden fiere mama geworden van een meisje via een icsi cryo blastocyst type 4CC

    10mei was de terugplaatsing en 19mei had ik een bloedonderzoek en positieve test in handen met een nog laag hcg (65 iu/l)

    ons meisje had helaas heel wat complicaties (meerdere hartafwijkingen) die gelukkig wel onder controle zijn nu

    ik heb heel erg lang getwijfeld door ons zware traject met ons dochtertje voor een tweede kindje, en in augustus was ik er eindelijk klaar voor. En vorige week donderdag 21/09/2023 was het eindelijk zo ver, ik mocht in een kunstmatige cyclus voor mijn terugplaatsing blastocyst, nu zaterdag 30/09 mag ik mijn bloed laten afnemen.

    maandag kreeg ik zoals bij mijn vorige zwangerschap menstruatie achtige krampen maar geen bloed! Deze voel ik nu en dan nog.

    ik heb zonet eens een early test gedaan van de action, en deze was zo wit, als witloof.

    heeft iemand dit nog voorgehad maar nadien toch nog positieve test gehad? Of moet ik stoppen met hopen en mij voorbereiden op slecht nieuws zaterdag

    veel liefs
    C
     
  2. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.737
    7.119
    113
    Vrouw
    Dan ben je nu 12 dpo en bij een snelle innesteling zou je nu een licht streepje kunnen zien maar bij sommige vrouwen duurt het echt tot wel 10 dagen na tp. Ik zou over 2 dagen nog eens testen.
     
    CKDFM vindt dit leuk.
  3. CKDFM

    CKDFM Lid

    28 sep 2023
    7
    1
    3
    Vrouw
    dankjewel! Ik moet morgenochtend voor een bloedafname, deze zal het meest duidelijkheid geven denk ik.

    Was vergeten hoe sloooooopend dat wachten is
     

Deel Deze Pagina