Het (on)geduldige wachttopicje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door knutselkitty, 14 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Heb al aantal keer gezien dat ik bij lange na niet de enige ben, ik me niet fijn voel bij random NOD-topicjes in te voegen, en gewoon een kletshoekje wil hebben, dus bij deze; Onregelmatige dames, Overtijddames en overige hopende op een positieve test of in ieder geval duidelijkheid!

ik probeer al sinds begin niet naar "tekenen" te zoeken, heb 2 weken terug een negatieve test gehad, en 2 weken daarvoor.. zit nu op 67 dagen. laatste keer ongesteld was 7 februari. had gehoopt dat ik een "regelmatige" cyclus va +/- 36 dagen zou hebben, dit is al bijna verdubbeld! :( heb rare gevoelens in buik, al heel wat weken ineens gekke plekjes op mijn gezicht en rug (puistjes en bultjes) soms lichtelijk misselijk.. al probeer ik andere "verklaringen" te vinden, maar dat is ook wel lastig.

eigenlijk moet ik gewoon weer tests in huis halen.. of wachten tot ongesteldheid? vriend wil dat ik naar huisarts ga hiervoor.. maar wat moet ik in hemelsnaam tegen die beste man zeggen? vind dat vriendlief beetje te makkelijk daarover denkt soms. hij snapt ook niet dat ik liever wat rood zie, dan zo in de afwachting te moeten zitten.

Sorry voor de lange lap tekst.. moest in ieder geval dit er ff uit XD

2. Cara

Cara Actief lid

19 jul 2012
    214
    0
    0
    Finishing operator@Pfizer
    Niel
    Ben je al lang gestopt met de pil?
    Want als ik hier zo hoor kan je huishouden daardoor serieus van slag zijn.
    En anders zou ik toch maar eens ff naar de dokter gaan want voor't zelfde geld heb je geen eisprong, en dan kan je natuurlijk ook niet zwanger worden.
    Ik snap dat je liever ineens je duivels ziet doorkomen maar de dokter kan hierbij wel een handje helpen he.
    In ieder geval heel veel succes!

Liefs xx

3. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    ik heb geen pil gehad, maar de Nuvaring, en zover ik nu heb begrepen is daar geen ont"ring"en voor? achja, ik heb ook veel gelezen dat je het eerst aantal maanden moeten laten voor wat t is, maar het nodtopicje waar ik in zat is al aardig stil :p

4. lievebeeb

lievebeeb Actief lid

17 mrt 2010
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend meid!
    Maar ook herkenbaar, wat stom hé als je lichaam niet doet wat je "verwacht" Als ik jou was zou ik nog een keertje testen, gewoon om jezelf gerust te stellen.

Gaan jullie voor een eerste kindje?

Mijn cyclus is ook echt helemaal door de war..

Geen idee hoe hij deze maand weer is, wel geklust bij wat pijntjes dus hopelijk is het gewoon raak ;) (bij de eerste was het in 1 keer, zonder dat mijn cyclus duidelijk was)

Ik moet dus nu nog 13 dagen wachten voor ik mag testen..
    En... ikkanbijnanietwachten...............

5. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Hoi!

Hier in ronde vier na een MA... Morgen is mijn NOD. Ik test nooit voor of op NOD, moet dan toch minstens een week overtijd zijn hoor...
    Maar ongeduldig ben ik zeker! De hele maand draaid erom... Ik wil zo graag een brusje voor mn kleine meid en het zit allemaal niet zo mee.
    Dus duimen draaien maar!
    Succes meiden!

6. knutselkitty

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    @Lievebeeb en Dreamer2012 ik zie dat jullie druk bezig zijn voor een 2e ja :) blijft hoe dan ook altijd wel spannend, of je nu een regelmatige cyclus hebt, of juist totaal niet. ben benieuwd! hoop op wat mooie testjes voor jullie ;)

en ja ik ga voor een eerste :)

7. eloveh

eloveh Actief lid

26 mrt 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werd na de pil niet ongi.. dacht dat het door het ontpillen kwam. maar toen bleek ik PCOS te hebben! Ik hoop echt voor je dat je straks een positief zwangerschapstest heb!!!!

x

Deel Deze Pagina