Hallo meiden, Ik zit 7 dagen voor m'n NOD en heb ontzettende darmkrampen. Zou dit iets te maken kunnen hebben met een zwangerschap? Andere symptomen - vlagen van misselijkheid - gevoelige borsten - het erg koud hebben - minder eetlust Of beeld ik me weer van alles in?
Ik heb geen idee meis. Ik heb dit ook een keer gehad maar werd gewoon ongi.. helaas.. Maar ik ga voor je duimen!!
Ja lichaam kan echt vreemd doen. Bij mij doet het nu weer raar, ik zit nu op dag 35 en heb 4 dagen last van bruine afscheiding in mijn inlegkruisje. De menstuatie zet nog steeds niet door..
Tja, alles kan. Het kan natuurlijk ook een virus zijn. Je moet helaas nog een week wachten voor je meer weet. Succes
Dankjewel Esther! En Jootje, dat geeft me wel hoop zeg. Zou super zijn. Sheba84, dat is irri. Dan nog liever duidelijkheid he?!
Ik had vorige week ook last van mijn darmen... Dacht ook "misschien...??" Helaas zondag ongi geworden.. Maar alles kan natuurlijk.. Elk lichaam werkt anders... Succes hor!! Hoop dat t voor jou wel de eerste tekenen zijn!
Hoi Butterfly84, Ben je al ongi geworden? Hier nog hetzelfde, wordt er gek van. Ik heb liever dat het gewoon doorzet. Groetjes
hoi butterfly, hou ons idd op de hoogte! ik ben erg benieuwd!! ik heb opeens hele rode wangen. dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook. ben zo benieuwd of ik misschien weer zwanger ben. ik denk eigenlijk van niet maar hoop zo vurig van wel!
Ik hoop het zo voor je! Zal voor je duimen Ik voel me ook anders dan anders.. sinds vannacht last van rommelende darmen en ook ik moet nog 7 dagen wachten.
oh naar is dat he! Wat een onzekerheid is dat dan! De vorige keer was soort van een verassing... ik had het niet echt verwacht maar had eigenlijk al 5 dagen na de eisprong zoveel symptomen dat het niet kon missen. De posi test kwam dus niet helemaal als een verassing. Nu ben ik er juist heel erg mee bezig en dat maakt het zo'n andere ervaring. zeker ook omdat na mijn MK mijn cyclus voor mijn gevoel nog helemaal niet goed is. heb geen idee of ik mijn ei nou heb gehad of niet... rottig die onzekerheid!!
ja onzeker is het zeker en dat wachten iedere keer vreselijk.. Maar mijn lichaam kan me soms ook voor de gek houden dus ik ga er niet te veel achter zoeken maar dit heb ik nog nooit gevoeld na eisprong. Na mijn mk duurde het ook een tijdje voor ik weer een normale cyclus had. zo ongeveer 3 maanden.
dat is nu bijna 2 jaar geleden. en daarna nog niet zwanger geweest. Ieder lichaam reageert anders oelang is het bij jou geleden? en was je al ver heen?
jemig. Dat is ook pittig zeg. Was het je eerste zwangerschap? Mijn miskraam was zeer recent. 14 februari en was ongeveer 7 weken (iets minder).
Jeetje Jootje. Wat spannend voor je. Dat wachten maakt je gek he? Sheba84, ja het is rot he die onduidelijkheid. Waaaah.... Ik ben niet ongesteld. Heb vanavond wel licht bruine afscheiding bij t afvegen, dat heb ik wel vaker maar nooit langer dan 3 dagen voor NOD. Nu is t 6 dagen voor NOD en 11 dpo. Morgen ga ik testen... Sterkte meiden
hee butterfly, als je negatief test niet al te teleurgesteld zijn hoor. Ik had ook pas een echte posi test een paar dagen na mijn nod!