Ik was wat eerder aan kinderen toe dan mijn man... Nadat ik mijn wens aangaf heb ik zo'n 2,5 jaar geduld moeten hebben voor mijn man het ook "tijd" vond, haha. Gelukkig was het in de derde ronde raak! Ik heb een zware zwangerschap gehad, vanaf 16 weken BI, die steeds erger werd, waardoor ik vanaf de 25 weken in een rolstoel zat. Gelukkig hadden we nog geen andere kindjes, want ik had niet geweten hoe ik dat had moeten doen! Nu is Nora 2,5 maand, en mijn man begint al over een tweede!! Ja, ik wil wel een tweede, maar nog niet zo snel! (denk ik...) Ik wil nu nog van Nora genieten (niet dat dat straks niet meer zou kunnen), en ik ben zo bang! Ik weet dat het niet hoeft, maar wat nou als het wel gebeurt... Nog een keer zo'n erge BI! Ik ben blij dat ik eindelijk weer klachten vrij ben! Zijn er meer dames waar de man sneller door wilde dan jijzelf?
Hoi, Mijn man wilde ook snel een tweede kindje en hij heeft altijd een groot gezin gewilt. Ik had altijd zoiets van, laten we eerst maar eens de eerste verjaardag van ons zoontje vieren en daarna zien we wel verder! Ben nu net een maand geleden met de pil gestopt (zoontje is 15 mnd) dus we gaan er weer voor! Moet zeggen dat ik 2,5 mnd wel snel vind om voor een tweede te gaan hihi En wat betreft je zware zwangerschap, denk dat je daar van tevoren weinig over kan zeggen... ik heb een vrij makkelijke zwangerschap gehad maar dat wil ook niks zeggen over een evt tweede denk ik. Succes!
Ik zou je lichaam eerst goed laten herstellen. Bij mijn eerste BI gehad (overigens niet zo extreem als jij) De tweede 2 jaar later.. Nergens last van gehad! Fluitend door de zwangerschap heen. Toen besloten om direct door te gaan voor nummer 3.. 2 maanden na mn bevalling was ik weer zwanger. Binnen 3 maanden zat ik weer op de bank met BI omdat mn banden nog zo slap waren. Het is echt een enorme aanslag op je lichaam zo snel achter elkaar.