Wie weet leuke uitstapjes met baby?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sannerddd, 14 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannerddd

Sannerddd Lid

28 apr 2015
    8
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo allemaal!

Mijn dochtertje is nu een maand oud en ik vind dat het wel weer tijd word om erop uit te gaan. Ik heb een abonnement op de dierentuin en het park bij ons in de stad bezoeken we regelmatig maar er zijn vast meer plaatsen die leuk zijn om te bezoeken met een baby.
    Nu is mijn vraag dus, weten jullie leuke uitstapjes met een baby? Wat vonden jullie leuk om te ondernemen?

Groetjes Sanne

2. Dens

Dens Actief lid

21 sep 2011
    413
    1
    18
    Zuid Holland
    Boswandeling, middagje shoppen, zwemmen? Mijn ervaring is dat deze uitstapjes vooral leuk zijn voor jezelf, je baby vind er nog niet zoveel van.

Wanneer ze een jaar zijn is het veel leuker om iets te ondernemen, omdat de kleine er dan ook echt iets aan heeft. Indoor speeltuinen, kleinere pretparken, erg leuk!

3. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.468
    3.914
    113
    Vrouw
    Vooral doen waar je zelf zin in hebt. Voor je dochter is een wandeling door de straat net zo interessant als een dierentuin, pretpark, shoppen in de stad, etc.

Ik ging vooral heel veel wandelen, nieuwe plekjes in de stad en het bos ontdekken. Ook regelmatig de stad in, maar dan gaf ik best veel geld uit (dus dat heb ik mezelf destijds beperkt...).

4. xBella

xBella Actief lid

1 apr 2015
    235
    0
    0
    Ik denk niet dat er bepaalde uitstapjes zijn voor een baby van 1 maand oud.. 🙈

Zoals hierboven al gezegd, het maakt echt geen drol uit of het het vondelpark is of de vijver om de hoek.
    Ik ging gewoon naar de stad lopen of rondje door het park, effe naar het bos of het strand..

5. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Wandelen maakt niet uit waar vind een baby van 1 mnd altijd wel leuk :) Ik heb ook een 1 mnd oude zoontje e was toevallig op het cb net en vroeg wanneer ik mocht gaan zwemmen met hem. Ze rade me aantekeningen wachten tot na de 1e vaccinatie. Misschien wel handig om te weten :)

6. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Ik denk dat je de uitstapjes voor je baby niet hoeft uit te kiezen, aan de kinderboerderij, dierentuin e.d. hebben ze nu nog niks, dat wordt inderdaad pas leuk vanaf een maand of 9 (hier tenminste).
    Ik zou vooral doen waar je zelf zin in hebt, alle spulletjes voor je kleintje meenemen en er gewoon lekker tussenuit gaan.
    Even de stad in, ergens op visite, lunchen met een vriendin, een lekkere wandeling maken.
    Zwemmen zou is erg leuk, maar zou ik doen als ze iets groter is, een maandje of 3, 4 weken is nog wel erg jong.

Toen mijn zoontje 4 weken was, was ik nog lang niet zover opgeknapt dat dat allemaal al kon ondernemen, dus ik zou zeggen, geniet ervan, zeker nu je nog verlof hebt!

7. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Zodra je kindje de eerste vaccinatie heeft gehad is het leuk om te zwemmen. In veel zwembaden hebben ze daar speciale tijden voor. Dan verwarmen ze het water wat hoger.

Deel Deze Pagina