Even een foto van internet geplukt, maar misschien is dit ook nog een optie: Ik had het precies andersom: een tweeling van net 2 en toen een baby. Ik deed inderdaad de baby in een draagdoek en de tweeling ging in de wandelwagen mee. Soms de baby in haar eigen wagen, één oudste op het meerijplankje en de ander 'los' maar dat was, zeker in het begin, best een hele onderneming...
Volgens mij doet de foto het niet: het is een plaatje van de Urban Jungle Duo met een fietszitje voorop gemonteerd. Ik weet dat 5 jaar geleden zo'n aangepast fietsstoeltje te koop was bij twee-en-meer. Weet niet of dat nu nog zo is.
Hier zelfde sitatie gehad en voor een koord gegaan, die bond ik aan het lusje van de broek. Ik kreeg heus weleens opmerkingen maar liever een kind aan een koord dan een kind onder een auto. Wel consequent altijd gebruiken dan is het ook geen straf voor een kind.
Zoiets heb ik idd ook n keer gezien krul! Goed idee en zou gwn veel afwisselen afhankelijk van wat je gaat doen De ene keer in t zitje, de andere x op n plankje en de andere keer weer optie 1 zoals eerder besproken Zeker als j even naar de supermarkt moet wil je ntl zo weinig mogelijk achter dl aan lopen en vind ik zo n zitje en optie 1 ideaal (van plankje kan ze zo afstappen misschien?) Optie 1 kan j langer wat mee omdat je ze alle drie kan afwisselen (Als j meisje dat ook wilt) want met zo n zitje voor zien ze ntl nie veel als ze groter Voor zomaar n ommetje is meelopen met een poppenkar ed ook nog n optie ntl
Ik zou 1 kindje dragen met een draagdoek en je dochter dan in de kinderwagen (als je wagen dat toelaat maar ik veronderstel van wel) zetten naast haar broertje/zusje.