Een tweeling en nog een jong kindje. Hoe doe je dat onderweg (buiten)?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sunshineS1976, 11 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brunette

Brunette Bekend lid

22 aug 2008
    690
    277
    63
    Vrouw
    Veluwezoom
    Even een foto van internet geplukt, maar misschien is dit ook nog een optie:

ujd.jpg

Ik had het precies andersom: een tweeling van net 2 en toen een baby. Ik deed inderdaad de baby in een draagdoek en de tweeling ging in de wandelwagen mee. Soms de baby in haar eigen wagen, één oudste op het meerijplankje en de ander 'los' maar dat was, zeker in het begin, best een hele onderneming...

2. Brunette

Brunette Bekend lid

22 aug 2008
    690
    277
    63
    Vrouw
    Veluwezoom
    Volgens mij doet de foto het niet: het is een plaatje van de Urban Jungle Duo met een fietszitje voorop gemonteerd. Ik weet dat 5 jaar geleden zo'n aangepast fietsstoeltje te koop was bij twee-en-meer. Weet niet of dat nu nog zo is.

3. rijkdom

rijkdom Lid

14 jun 2014
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zelfde sitatie gehad en voor een koord gegaan, die bond ik aan het lusje van de broek. Ik kreeg heus weleens opmerkingen maar liever een kind aan een koord dan een kind onder een auto. Wel consequent altijd gebruiken dan is het ook geen straf voor een kind.

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Zoiets heb ik idd ook n keer gezien krul!
    Goed idee en zou gwn veel afwisselen afhankelijk van wat je gaat doen
    De ene keer in t zitje, de andere x op n plankje en de andere keer weer optie 1 zoals eerder besproken
    Zeker als j even naar de supermarkt moet wil je ntl zo weinig mogelijk achter dl aan lopen en vind ik zo n zitje en optie 1 ideaal (van plankje kan ze zo afstappen misschien?)
    Optie 1 kan j langer wat mee omdat je ze alle drie kan afwisselen
    (Als j meisje dat ook wilt) want met zo n zitje voor zien ze ntl nie veel als ze groter
    Voor zomaar n ommetje is meelopen met een poppenkar ed ook nog n optie ntl

5. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik zou 1 kindje dragen met een draagdoek en je dochter dan in de kinderwagen (als je wagen dat toelaat maar ik veronderstel van wel) zetten naast haar broertje/zusje.

6. Lottie

Lottie Actief lid

23 jan 2014
    358
    28
    18
    Limburg
    Wat voor wagen heb je voor bugaboo komt nu een meerijd plankje met zitje volgens mij!

Deel Deze Pagina