@iniminie, We kwamen er bij de echo achter was toen 10 weken. Ik voel me wel vermoeider (eigenlijk mega moe) dan bij de andere zwangerschappen en iets minder misselijk maar volgens mij is mijn lichaam er nu aan gewend zwanger zijn nl 3 zwangerschappen in 3 jaar. gr sette
Bij ons zit het niet in de familie. Ik ben zwanger van een een-eiige tweeling. Bij de eerste echo zagen ze 1 hartje, bij de tweede echo 2! Was echt een grote verrassing.
dat hoor je echt vaak he,bij eerste echo 1hartje en 1vruchtje,en bij de 2de echo zien ze er dan 2 lijkt me dan echt zo schrikken,jeetje vooral als het niet in de familie voorkomt,sta je toch even paf heeft er iemand echo,s van een tweeling op een vroeg stadium? dank u
@ iniminie: Ik heb hier een echo van toen ik 9 weken zwanger was: Links en rechts zitten er allebei 1 . Heb ook nog 2 echo's van toen ik 9 weken zwanger was van allebei apart . Hoop dat deze duidelijk genoeg is voor je!
Ik zag op deze site vooral mensen die 1 babytje krijgen. Nu zie ik eindelijk wat vrouwen die een tweeling krijgen. Is de kans nou niet zo groot dat ik vrouwen die een meerling krijgen niet zo vaak tegenkom? Ik krijg 1 baby'tje of de ander had zich verstopt hahaha
Zoals als gezegd, ja dat kan! Hier geen enkele tweeling in de familie. (voor zover we weten, wie weet hoe het bij onze overoveroveroverovergrootouders was ) En hier Malou en Ruben wel een tweeling ! Twee-eiig overigens maar dat lijkt me duidelijk !