Sjulie, tegen de tijd dat jij bevalt mag je mijn maxi cosis en adapters wel hoor, ik heb zelf gekozen voor de easy walker duo, goede ervaringen van gehoord en als beste getest, heb hem op mp gekocht was 3x gebruikt, kreeg voor 750 euro er 2 nieuwe maxi cosis bij, 2x adpaters, dekentjes, regenhoes, lakentjes, alles nieuw! Je ziet aan de banden dat er 3x mee gewandeld is... oh ja en de reiswiegen natuurlijk.. kortom hou voor een kinderwagen mp in de gaten, 2 goedkope bedjes kan je halen bij Ikea, of de basic collectie van babydump (wij hebben daar 2 bedjes gehaald voor 100 euro per stuk, en ze zijn heel erg stevig) kleertjes kan je voor op mp kijken, nieuw kopen of een andere twinmama vragen... ik heb alle kleertjes babykamer wrappers etc etc nieuw gekocht, maar ik denk dat het heel veel kan schelen als je het overneemt van iemand, want eerlijk is eerlijk hoe lang gebruik je het nu.. Oh ja de box heb ik wel van mp, voor 40 euro verfje eroverheen en heb een super mooie box!
Ik heb mn kamer van mp! Ze liggen hier wel saampjes op 1 kamer, hou er wel rekening mee dat sommige tweelingen niet zonder de ander in de buurt kan slapen... Zit je strax met een extra kamer die je bijna nooit gebruikt, da's ook zonde! Heb ook een tweelingbox, vond ik praktischer dan 2 losse! Ook via mp... Maxicosi heb ik wel nieuw gekocht via duimeland.nl, zij ruimde de oude collectie op dus dat scheelde toch weer! Als kinderwagen heb ik ook de easywalker, echt een geweldig ding!!! Heb deze nieuw bij prenatal gekocht tijdens de mama-mazzeldagen... Kreeg 20% korting hier toen op, dus heb deze direct compleet aangeschaft (terwijl ik pas 10 weken zwanger was...) op de maxi-cosi adapters na dan... Die heb ik weer via mp gekocht, scheelde me gewoon de helft! Kleding gebruik je idd niet heel erg lang haha mocht je wat verder zijn en je hebt maat 44 nodig geef maar een gil, ze hebben het hier 2.5 week aangehad en het is unisex!
En anders heb ik ze dan wel voor je! Dan zijn mijn mannen ongeveer 8 maanden en kunnen echt wel in het buggy gedeelte zitten dan!!!
Nou, ik zou ze persoonlijk niet zo snel weg doen hoor. Mijn dochter zat nog in de maxi cosi-autostoel 0 toen ze 14 maanden was & even op een onderstel kunnen klikken is echt soms heel handig (vind ik dan, smaken en ervaringen verschillen natuurlijk!) Wij hebben een bugaboo en was toen natuurlijk al in gebruik als buggy. Maar omdat ze nog in de 0-autostoel zat, was dit (autostoel op onderstel wandelwagen klikken) voor een kort boodschapje net zo handig.
ja we zijn nu de bugaboo gewend en daar kan eigenlijk niets aan tippen (behalve de duo bugaboo die pas in het voorjaar te krijgen is en waarschijnlijk stervensduur..) de easywalker vinden mijn man en ik net een vouwtent met al die drukkers en veel stof. Maar das ieder zijn eigen smaak natuurlijk. Mochten de zitjes straks voor de peutertweeling te klein zijn gaan we over op een goede duo buggy. Onze peuter van nu 2 jaar past nog prima in het stoeltje. Met de kap eraf nog iets beter.. Wel balen dat bij elke kinderwagen de wiegbakken zo smal zijn. Mijn zoon heeft denk ik tot 6 maanden in de BB gelegen! Dat zal nu wel wat korter zijn..
Met 14 maanden nog in een maxi-cosi? Kindje van een vriendin paste er met 5 mnd al niet meer veilig in!
5 maand, dan mogen ze er echt nog niet uit hoor! Dat is echt onveilig en zeer slecht voor t ruggetje. Hier past ze er zeker nog maanden in. Je moet naar t hoofdje kijken en niet naar de beentjes.
Hihi. Juul zat met dik 5 maanden met zijn kruin erbovenuit! Bij controle op het bureau vonden ze het gevaarlijk hem nog langer zo te vervoeren.
Nou die moet dan wel erg groot zijn? Yasemin is lang voor haar leeftijd maar heeft nog genoeg ruimte.