Hallo, Nadat ik veel kramp had & ineens veel puistjes, toch maar een test gedaan vorige week vrijdag. En ik ben zwanger! Het was niet gepland, maar de kleine is zeker wel gewenst bij ons . Ik hoop wel dat ik mn studie nog goed kan afronden! Maar belangrijker vind ik dat ik dit kleine wondertje gezond op de wereld zet, ik vind het zo apart dat er een klein wondertje in mn buik groeit . Wie is nog meer op 18 september uitgerekend? En zijn er nog meer jonge zwanger dames hier? Ik ben zelf 18, word in maart 19. Groetjes, Desiree
Van harte gefeliciteerd! Ik was zelf 20 toen ik zwanger werd. En ons kleintje kwam ook in september, maar dan vorig jaar.
Gefeliciteerd alle andere die ook zwanger zijn! Ik ga 10-02 naar de VK, ik ben dan 8 wkn als het klopt. Ben benieuwd hoe ver ik echt ben.
Dankje wel iedereen . Ik ben soms zo misselijk & beroerd, maar toch ZO een gelukkig gevoel. Alle anderen gefeliciteerd, op een goeie zwangerschap! X
heey alle meiden proficiat. Ook ik ben niet echt een jonge moeder. Ben net 30 geworden. Maar ook ik ben de 18e september uitgerekend. Heb dinsdag mijn eerste echo gehad en het was zo super om te zien. Je kon ons ukkie al een beetje zien bewegen met handjes en beentjes.... Hebben jullie ook al een echo gehad? gr.rensje
Ja, al 2x, 2x een mooi hartje en het frummeltje was heel goed gegroeied, maar heb 2 maart mijn 12 weken echo! Maar dan klopt jouw banner volgens mij niet? Want ik ben verschoven naar 15 september, uitgerekend. En ik ben nu 10weken en 3 dagen. Spannend hé!
hoi hoi gefeliciteerd ik was eerst 20 sept uitgerekend toen 2e echo kreeg werd opeens 18 sept ik ben zelf in sept 19 geworden en net na mijn verjaardag ben dan uitgerekend ben dan dus 20 en mijn vriend word deze week 24. (ps mijn banner klopt niet omdat niet weet of moet verandere en hoe dan)