Olivia en Faylin? Die kan je dan afkorten tot Liv en Fay. Anders misschien nog; Mirte Sanna Kayleigh Scarlett Juliette Vivian Tessa Nina Rosan Laura Quincy Madée Estee Esmee Emily Nora Lisa
ja leuk faylin en olivia ik zal er over nadenken voor de rest kayleigh vind ik de spelling niet mooi kylie vind ik wel mooi scarlett mooi! juliette vind ik ook mooi vivian vind ik dan echt verschrikkelijk tessa vind ik ook niet mooi tess vind ik wel super mooi en staat ook op het lijstje niña vind ik te kattig klinken rosan beetje ouderwets laura verschrikkelijk quincy niet zo mijn ding madee niet echt mijn ding estee niet echt esmee mooi emily zo heet een vriendin van mij nora dochter van een vriendin heet zo en vind het een beetje kattig klinken lisa me ex bff heet zo en die heeft me laten zitten dus dat word hem al helemaal niet lise vind ik wel mooi maar moet me wel aan haar denken dus word hem niet
Wat leuk! Hier staat Anna Olivia op ons lijstje (als 1 naam)mocht het een meisje worden. En die zie ik bij jou ook staan haha. Ik zou die twee kiezen