Ben zo kwaad.. grrrr ben echt heel erg boos.... Mijn ouders zijn volgende week jarig... hebben we met alle kids (5) en een goede vriend van de familie 650 euro bij elkaar gesprokkeld, voor een weekendje wenen. We waren laatst bij mijn ouders en toen zei mn ma, dat zij en mn vader binnenkort een weekendje weg wilden, gewoon er ff lekker tussenuit. Kwam mooi uit, want een paar weken daarvoor hadden wij dat al met de kids afgesproken. wij vorige week donderdag geboekt. Naar wenen, met het vliegtuig... Belt ze me vrijdag op, ik ken mijn kids en ik denk te weten wat jullie voor me hebben, een weekendje weg. Ik had al zoiets van hoe kan zij dat nou weten? Toen zei ze, maar als je nog niet geboekt hebt, doe maar niet hoor. We hebben dr eigenlijk niet zo'n zin in... zo lekker luchtig als het maar kon. nou het zakte echt in mn schoenen hoor. Zo ruim hebben we het allemaal niet.. Hebben we eindelijk wat geld bij elkaar... Ik had toen zoiets van... ze krijgen het gewoon en als ze het niet willen, betalen ze het geld maar terug... Belt die goede vriend op, net naar mij, ben vandaag bij je pa geweest en die wist dat jullie een weekendje wenen gingen doen (hoe kan hij dat in godsnaam weten???) en dat hij het land niet uitkon, vanwege zijn hartaanval die hij weet ik veel een half jaar geleden had gehad. Had net pissed mijn pa met msn. dat ie maar bij de dokter een verklaring moet gaan regelen, dat wij ons geld terug krijgen bij de annuleringsverz. Heb ook meteen gezegd dat ik niet kon volgende week, omdat ik boos ben. Zegt mn ma nog doodleuk. We vieren onze verjaardag niet, we zijn er niet.. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ben echt zooooooooooooo kwaad...
nou jaaaaa,dit snap zelfs ik als buitenstaander niet!kan me goed voorstellen dat je pissig bent!!! liefs maloeke
Lekker anuleren zou ik zeggen en ga samen met de anderen, een erg leuk dagje uit van de centjes, geef je pa en ma een leuk, klein, neutraal cadeautje!
@porchie jah hoe annuleren? er staat in de papieren dat degene dood moet gaan, een echtscheiding moet hebben, een nieuw huis, nieuwe job. maar niet zomaar.. dat kan niet.. Misschien iemand een tip? En die verjaardag.. pff ben echt zo kwaad.. ik ga dr echt niet heen en een cadeautje kunnen ze vergeten!!!
@porchie maar dat leuke dagje.. das wel een goeie tip!! gaan we met zn alle wel naar six flags ofzoiets heen
Jeetje Dit vind ik gewoon ronduit grof! Sorry dat ik het zeg.... Als mijn ouders zo zouden reageren op een kadoo dat ze krijgen konden ze mij voorlopig ook mooi in de plomp vallen!!!! Ik hoop voor je dat die annulering lukt meid zodat je er inderdaad mooi een dagje met de anderen van weg kunt!!! Succes!
Jeetje....heb er gewoon geen woorden voor. Misschien is het anders nog een idee, als je echt niet kunt annuleren, dat jullie het verloten onder iedereen die geld heeft neergelegd? Dus dat 2 van jullie naar Wenen toegaan? Tenminste als je de namen voor de vliegtickets kunt wijzigen? En je kunt toch ook ziek worden van te voren, hevige griep ofzo. Misschien eerst maar even het reisbureau bellen en zeggen dat het niet door kan gaan omdat ....ehm....je ouders niet meer gelukkig zijn met elkaar en ze dat net pas hebben verteld en binnenkort een scheidingsprocedure opstarten. Misschien kun je dan in elk geval een deel van het geld terugkrijgen? Succes, ik hoop dat het lukt en ga dan inderdaad wat leuks doen met zn allen! -x- Kweenie
@Kweenie we waren toen bij de anwb. zei ik al voor de gein tegen die vrouw, en als ze niet willen, gaan wij gewoon...toen vertelde ze meteen, dat dat niet kon, omdat die tickets op naam gaan en dat dat niet verandert kon worden. en er is niemand hier, die dat hele bedrag kan betalen.. En dat andere. er staat: definitieve ontwrichting van het huwelijk, waarvoor na het boeken van het arrangement een echtscheidingsprocedure in gang is gezet. Hiermee wordt gelijkgestteld het ontbinden van een notarieel vastgelegde samenlevingsovereenkomst.
Ben toch wel blij, dat het niet aan mij ligt.. hormonen enzo... ben ook wel blij dat iedereen een beetje met mij meedenkt.. thnx!
Wat een bizarre situatie zeg, kan me je boosheid goed indenken. Misschien bedoelen ze het niet zo en is er een dieperliggende oorzaak waarom ze niet willen gaan? Vliegangst??
@wendy1611 nope... zijn vaker gevlogen.. en ze weten niet eens dat ze met het vliegtuig gaan... Mijn pa is een beetje hypogonder (hoe schrijf je dat?) dus dat is een grote zeikstraal...
Het is wel erg ondankbaar, maar helaas het risico van dit soort verrassingen. Begrijp me nie tverkeerd, ik zou ook pissed zijn Zo heb ik mijn ouders ooit eens 3 dagen kurhaus verblijf gegeven. Mijn moeder ging toen struinen op hun website en stond erop om de helft te betalen. Ik kwam hier dus ook echt met geen mogelijkheid onderuit! De reden was dat ze zich opgelaten voelde dat ik zo'n duur kado voor zomaar had gegeven ???? Misschien is dat ook wel een beetje de gedachten van jouw ouders, wetende dat jullie het bij elkaar hebben moeten sprokkelen. Nogmaals.. niet echt een handige manier om dat te laten weten. En erg ondankbaar!
bij welke maatschappij heb je een annuleringsverzekering afgesloten? Ik zit in de verzekeringen en wil best eens kijken voor je naar de voorwaarden. Wellicht kan ik een annuleringsmanier vinden??? Dan moet je me even de naam van de maatschappij en het nummer van je voorwaarden laten weten. Dan kan ik wel even kijken.
hmm wel strenge annuleringsregeling hoor, wij heben pas wat geboekt, maar geannuleerd omdat ik zwanger bleek en hondsberoerd was, ook stond er "officieel" in dat je alleen kon annuleren bij overlijden blabla, maar ikhad wel een annuleringsverzekering afgesloten.
@Quinnygirl Bij anwb assurantien een kortlopende annuleringsverzekering, maar zie er nergens een nummer bij staan? alvast super bedankt!
Nou, dat vind ik echt super ondankbaar en ook behoorlijk egoistisch van hen! Hopelijk kunnen jullie er toch nog iets op verzinnen. Veel succes meid!
Nou ja zeg!!! ik zou het annuleren, en de kosten hiervoor door je ouders laten betalen, en even haarfijn uitleggen dat ze zelf niet willen, en dat ze daarom nu voor de kosten kunnen opdraaien. Ik zou bij de volgende gelegenheid eerst 3x nadenken voor weer z'n duur cadeau. Dat je ouders dat niet willen, is toch juist hartikke lief van jullie, dat je dat hebt geregeld.Nou mijn moeder was wel gegaan, dat hoef je maar 1x te zeggen! succes ermee.
Jeeeeetje. wat kan ik me goed voorstellen dat jij boos bent! Wil je iets leuks doen voor je ouders en dan dit??? Volgend jaar een zak drop geven voor hun verjaardag ofzo, of een reep chocola! Als ze dit niet eens kunnen waarderen???
Als je pa 6 mnd gelden een hartaanval heeft gehad mag hij best vliegen. Die dokersverklaring zal hij dus zeker niet krijgen. Waarschijnlijk ligt de onwil van je ouders ergens anders. Misschien willen ze gewoon met z''n tweetjes genieten van hun verjaardag. Maar ze moeten ook beseffen dat jullie nu voor de kosten opdraaien. Praat eens met ze, misschien willen ze toch. Succes
@mieltje dokter is vriend van de familie... dus weet bijna wel zeker dat hij die wel krijgt... Neee mijn ouders en met zn 2en iets doen... als ze met zn 2en thuis zijn, worden ze al gek van elkaar... mn ouders zijn een apart stel.. een paar jaar geleden hadden we geregeld dat ze naar de film konden met zn 2e en daarvoor uit eten. komen ze een uurtje later terug, met een gehuurde videoband en chinees??? Mijn ouders slapen zelfs apart. Hmm misschien is dat het probleem wel.... Nee ze willen echt niet.. Heb vandaag motor gereden met mijn broertje en vroeg aan hem wat mijn ma had gezegd.. ze had er gewoon geen zin in... mijn ma is een echte amsterdamse... als zij wat wilt zeggen, dan zal ze dat zeggen en niet met een omweg...