Sinds een dag voor mijn NOD heb ik last van extreme honger. Ik kan mijn avondeten ophebben (een grote-jongensportie), toetje, daarna koekjes bij de thee en daar achteraan nog chips....... en dan heb nog steeds last van een hongergevoel . Ik houd mezelf voor dat dat geen honger kán zijn, want ik heb al zoveel gegeten, maar ik kan er niet onderuit. Ik móét eten, anders word ik helemaal naar en flauw. Als ik niet echt, krijg ik echt een naar weeïg gevoel in mijn buik. Nu heb ik 2 vraagjes hierover: 1. Is deze honger een soort variant van de zwangerschapsmisselijkheid? Want ik ben niet misselijk en daar maak ik me best zorgen om. 2. Hebben jullie tips om iets tegen die honger te doen? Ik ben nu al in 3 weken tijd 3 kg aangekomen. Zijn er bepaalde soorten eten die dit hongergevoel een beetje tegengaan? Of moet ik er maar aan toe geven en me geen zorgen maken over de extra kilo's? Dank voor de antwoorden!
Ik heb het bij de 1e heel erg gehad. Constant honger en als ik iets at wat niet vet was werd ik misselijk. Heb de mac dus erg vaak gezien En ben toen ook flink aangekomen. Nu ben ik of misselijk of heb erge honger waar ik weer misselijk van word. Moet dan ook echt eten en zit 's nachts regelmatig in bed crackers te eten. Als je niet teveel wil aankomen zou ik toch proberen je te beperken tot gezonde tussendoortjes en natuurlijk af en toe ook wat lekkers Denk dat het ergste straks wel weer over gaat, na de eerste 3 maanden ws.
Hier ook snachts crackers hoor ! anders red ik het niet verder ook veel honger, mijn maag knort na een uurtje alweer, en voel me dan ook wat slap worden. Heb ook ineens veel zin in hartige tussendoortjes inplaats zoet, snoep enz hoef ik echt niet te nemen dan word ik misselijk. Aankomen kun je erg weinig aan doen denk ik als je zoveel honger hebt, Bij mijn 1e had ik ook vreselijke honger en voelde me veel futloos, achteraf gezien was mijn dochter een erg bolle baby, ze heeft het er goed van genomen in mijn buik, en ik maar honger hebben Toch proberen zo gezond mogelijke tussendoortjes te nemen, fruit, crackers enz.
Ik had het niet in het prille begin maar wel iets later.... ik had een hongergevoel van hier tot tokio en als ik niet at werd ik echt misselijk en gewoon bijna soort van ziek en licht in me hoofd. Maar goed, gezonde tussedoortjes zou ik zeggen. Ik zou niet NIET gaan eten...maar probeer dingen te vinden die je lekker vind maar gezond zijn. Zo at ik veel blikjes bonduelle mais.... goed voor de stoelgang. En nog heerlijk ook. En reepjes komkommer met een spikkeltje zout erover heen...manderijntjes, cup a soup voor als ik trek in iets pittigs/kruidigs had....bruin volkoren brood met een gebakken eitje. Gebakken ei is dan wel niet zo gezond maar wel heerlijk en verantwoord in combo met volkoren brood. En zo zijn er nog een heleboel andere alternatieven. OH en als je zoete trek hebt....haal dan festina aardbeien ijsjes in huis!!! 40 calorieen per ijsje. Of raket ijsjes. HEEEEERLIJK. Succes meid en het gaat wel over duurt alleen ff!!!! Voor je t weet ben je hoog zwanger en eet je bijna niks meer omdat je kind tegen je maag aandrukt ofzo.
Wow...dit klinkt echt heel erg bekend!! Net nog een hele discussie met mijn vriend over gehad...ik heb gewoon echt zo'n honger de hele tijd en kan de hele tijd eten. Ook word ik heel snel licht in mijn hoofd en flauw!!