hoi, heb weleens een topic geopend over dat als ik soms te snel op sta ik de banden erg voel..en dat dus erg maar ook erg pijnlijk kan wezen..maar dat zouden ze zwangeren/moeders onder ons wel bekend voorkomen. ik heb nu sinds vanochtend rond 8 uur steken in me rechterlies..bandenpijn denk je dan aan..heb toen even geslapen tot 14:00 (tijd vliegt) en ik word wakker en heb t nog steeds heb t met lopen,zitten en als ik me benen over elkaar doe.. in bed wist ik me geen houding te geven zo een pijn..en toen t pas begon kon ik ook eventjes niet meer lopen. is bandenpijn dan zo erg dat het aan 1 kant wel een hele dag kan aanhouden? ik maak me gek met me blinde darm enz. van wat nou als t me blinde darm toch eens zou zijn enz.. en wil me eigen niet meer gek maken met al die fratsen..heb gewoon pijn met alles dat ik doe..behalve met rechtop zitten gaat alles goed wie wil mij gerust stellen? miss dat t ook niet lukt maar o god wat ben ik blij dat je op deze site lekker van alles kwijt kan.. ik open zovaak topics en soms als ik terug lees dan denk ik van , wrm heb ik over zo iets onbenulligs nou een topic geopend haha hoop op reacties liefs fay
Vervelend joh! Ik had met 8 wk al flinke bandenpijn en dat heeft echt wel eens de hele dag of een halve dag aangehouden. Mijn VK adviseerde me een kruik of een paracetamolletje als het echt erg werd. Rond de 16-19wk heb ik ook een periode enorme pijn in mijn zij gehad, kon amper rechtop staan. Kwam van het kantelen van de bm volgens mij VK en ook volkomen normaal dus Het is wat hè
he meid, wat ben ik blij dit te horen.. tis niet te houden echt alleen maar rechts en soms in t midden..dat t zolang aan kan houden zeg.. hihi ik denk dat ik maar een paracetamol neem ook al ben ik daar optegen in de zwangerschap mja t mag he.. hihi ben nu echt voorzichtig enz trouwens.. waar voelde jij je bandenpijn t meest? ook rechts ?
Zo erg kan het inderdaad zijn ja. In m'n eerste zwangerschap liep ik ook dubbel van de pijn! Enne... Je blindedarm zit niet in je lies.
idont know.. als ik druk om te kijken waar t vandaan komt is t onder in mn buik..ik kan t niet echt plaatsen waar vandaan
nee snap ik maar als ik onderin me buik druk doet t enorrrrrrm zeer. ik maak me zo gek he..mja mij vriend zn blindedarm is dr uit dus zit hem steeds gek te maken van en wat voelde jij dit en dat..maar dit stelt me allemaal al wat gerust
zit je vaak met je benen over elkaar? Dit wordt namelijk afgeraden omdat je bekken hiervan schade kan ondervinden en dan kan het heel pijnlijk worden
Hier echt precies hetzelfde! Heb ik trouwens al weken. Het neemt af en toe weleens paar dagen af om vervolgens weer in alle hevigheid terug te komen. Vooral als ik een tijdje op de bank heb gezeten en weer in beweging kom is de pijn vaak niet te harden. Het komt echt uit mijn onderbuik en het straalt verschrikkelijk uit naar mijn liezen... Kan even en toe niet recht staan van de pijn. Een paracetamol helpt trouwens bij mij niet echt, zo hevig is die pijn
Weet hoe pijnlijk dit kan zijn. Ik heb precies t zelfde gahad,aan mn rechterkant van de buik. Ik dacht ook dat het wel iets met mn darmen kon zijn, was er zelfs mee naar de dokter geweest maar die constateerde dat het echt de banden zijn. Ik kon niet fatsoenlijk lopen liggen, zo'n pijn deed het. Ik nam 2 paracetamol en een warme kruik ertegenaan. Die kruik/warmte deed wonderen. Dus lekker kruikje maken, helpt echt.
Bij mij zat het de ene keer links en de andere keer rechts en soms wat hoger, dan weer wat lager. Het kon echt helemaal branden man, weet t nog precies. Ik had t precies ook als ik te plots opstond of wegliep of als ik hoestte!
nou welkom bij de club..pff miss beetje een vraag die ik hier heel de tijd stel maar voel jij t ook voornamelijk rechts? ik heb net een kruik erop gedaan en t is gelijk een stuk minder.. ik snap niet wrm ik me gek maak om niets..ben blij dat ik dit topic geopend heb had trouwens ook last van me stuitje..pff heb gelezen dat je banden daar ook naartoe leiden ofzo.. maar ja..dat is wel weer over..en de pijn in me lies ....ik wrijf soms kijke waar tprecies zit maar daar kom ik dan weeeeer niet achter..en dan gaat t door me onderbuik maar t blijft rechts en tot znverst in t midden.. en mn rug afentoe behooorlijke pijn kan niet eens op me onderbuik wrijven..bij me schaambot daar
Ja, ik voel het idd wel iets meer in mijn rechterlies, maar niet overduidelijk zeg maar. Het is daar iets heviger... Ik probeer af en toe ook weleens te voelen waar het vandaan komt, maar ik word daar ook niet echt veel wijzer van. Feit is dat ik ook niet over mijn onderbuik kan wrijven van de pijn Pff, het is wat allemaal. Het is gewoon een hele vervelende pijn... Heb jij het ook als je je 's nachts omdraait in bed? Ik heb het dan echt heel erg...
Ik ben van de week ook naar het ziekenhuis geweest voor een extra controle had al 2dagen gewoon zo´n pijn in mijn buik en vooral links in mijn zei zeg maar en dat trok zo door dat ik ook een andere houding aan nam en dus steeds om de zoveel minuten wel een harde buik had. Ik was hier zo moe van sliep ook niet en durfde ook geen paracetamol extra mee te nemen. Heb toen ook een ctg gehad en bloed geprikt en de hele controle zooi erbij maar kwam niet zo heel veel uit alleen dat er wat teveel bloed in mijn urine zat ofzo en dat het weleens bandenpijn kon zijn omdat dit kindje heel wat minder ruimte heeft als mijn andere 2 kindjes bij vorige zwangerschappen. Dus kon het zijn dat daardoor de banden wat stugger zijn ofzo en dus als de baby lekker aan het bewegen is ook lekker aan je banden zit te trekken en dus zo je banden overbelast kunnen raken. Nou ja met wat extra paracetamol en extra rust en wat vaker en wat langer wat zitten of liggen gaat het nu wel wat beter maar kijk uit naar de dag dat ik mag bevallen dan pas zal de pijn helemaal over gaan denk ik... Succes dus meiden hier duurt het helaas al wat langer de pijn en is nog niet over helaas. Wel is dit kindje zo mega druk dat het dus ook gewoon lekker door trapt en bokst als ik een harde buik heb en dat doet ook zo´n ondzettende pijn maar ja daar doe je dus ook echt helemaal niets aan...
ik zit nu heel de tijd met een warme kruik en k moet zeggen..het werkt jajaja het is niet helemaal weg maar wel een heel stuk minder belastend hahaha. mn kruik word snel koud!!! ik doe er ff gekookt water in haha en lekker onderuit zitten hihi
ik voel t niet eens links ja heeeeeeel afentoe een paar sec.. pff en het voelen.. wijzer worden we niet nee Ik kon vannacht niet draaien.. op de buik niet.. linekrzij niet rechterzij niet ben uiteindelijk met ingetrokken benen op me rug gaan liggen..hoe stom.. maar toen wou t nog wel ..en zo stond ik ook weer op. heb vaak dat met staan dat t pijn doet en dit is echt nog maar sinds een dag
had trouwens ook brandendmaagzuur echt zo erg dat t in mekeel terecht kwam en k er van moest kokhalzen..was ik er daaagen vanaf..nou raad es.. jahoor t is weer terug ook precies vandaag.
Heerlijk he die warmte, is net of de spier dan wel wat ontspant. Ik heb er een dikke week last van gehad, en echt 3 dagen plat gelegen. Helaas kan dit kwaaltje er echt bij horen. Succes verder....