droog en nog geen eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hitchke, 22 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    dames,

Ben helemaal in de war, ben met tempen bezig en mijn temperatuur is nog altijd niet gestegen, ben nu op dag 14 en gisteren op dag 13 had ik mijn cervix hoogtepunt, nu vandaag temp nog altijd laag, ben ik weer helemaal droog van onder..

Kan dit ?
    wanneer stijgt temp ongeveer na eisprong?
    hoogtepunt cervix = eisprong?

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Dat is pas twee dagen na je ei (als ik uitga van de pagina die ik hieronder link). Ik heb zelf nooit gevoeld hoe 'hoog' iets zat, ik heb we in de 'rake ronde' ovutesten gedaan, toen eigenlijk meer uit nieuwsgierigheid hoeveel dagen er tussen vruchtbaar slijm en positieve ovutest zat. Ik kreeg het rekbare gebeuren op dag 13 en 14, had een positieve ovutest op dag 15 en 16. Mijn ei zal ergens op dag 16 geweest zijn, twee weken later had ik een positieve zw-test.

Temperaturen is alleen handig om achteraf je ei vast te stellen, omdat die stijging pas na je ei komt. Ovutesten worden juist positief VOOR je eisprong (i.e. de LH piek die je daarmee opspoort gaat vooraf aan de lancering van je ei :) ).

De menstruele cyclus [www.gezondheid.be]

3. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    Hey bedankt voor je reactie,

heb juist nieuwe ovu test gedaan en streepje is donkerder als gisteren, dus mijn ei moet er dan nog aankomen hé !!! héhé dacht dat ik even gek aant worden was... dus ik moet vollen bak gaan vanavond dan :)

mmmm ventje moet eerst gaan voetballen... ben is benieuwd !!!

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hahaha zet m aan het werk :D en laat hem een leger klaarzetten voor je ei :D

Het kan zijn dat je ei vandaag springt, dan heb je nog tot morgen om legioenen aan te laten rukken...

Deel Deze Pagina