HELLLLUP!!!! sensi clearblue

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by ProudMom28, Aug 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Hoi meiden,

Daar ben ik weer jullie zouden wel crazy worden van mijn vragen gestel hihi. ik heb cb gedaan nope geen enkele streep en ik heb sensi gedaan en yes en duidelijke vage streep.

hebben jullie ervaringen met sensi in hoeverre zijn ze betrouwbaar? hmmm ik wordt echt crazy van die testen hebben mij geloof ik in totaal wel 100 eurie gekost :$

En als ik zwanger zou zijjn dan zou ik het zo weer doen maar ik weet het gewoon niet meer. kan ik nu aannemen dat ik zwanger ben? kloppen die testen gewoon beter dan welke dure test dan oook?

Groetjes Wilma

2. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Geen ervaring met de zw test van sensitest, maar hoe vaag is het vage streepje ( foto?)?
    Als ik jou was zou ik over een paar dagen nog een keer testen. Geloof dat elke 2 dagen je hcg verdubbelt. Ik heb goede ervaringen met de kruitvat 2 voor 5 euro test. Niet zo duur en je hebt er 2 misschien kan je die proberen.
    Ga voor je duimen dat je een duidelijk positieve test in handen krijgt.

3. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik zou de testen van de kruidvat halen (2 voor 5 eurie)
    Dan is het ook niet o'n grote uitgave ipv iedere keer zo'n dure test.

Ik heb een tijdje sensitest gehad maar die komen er bij mij niet meer in!
    Ik heb er meerdere keren vals positief mee getest,met de ovu testen kon ik ook niks al ligt dat waarschijnlijk meer aan me cyclus)

4. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    ZO als ik net al zei in je vorige vraag, dat cb heel betrouw baar is. Ik zou die nog een keer kopen.

En een DUIDELIJKE VAGE streep bestaat niet ;)
    Of het is duidelijk of vaag.

Liefs

5. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    heb je geen foto van de test ?? dan kunnen we is kijken en ik zal als ik jouw was met kv testen als die wit blijft kan je er van uit gaan dat je niet zwanger bent

6. Angelina

Angelina Niet meer actief

Ik heb goede ervaringen met sensitest, altijd gehad.

Deze zwangerschap had ik eerst getest met predictor, de normale test, die was positief, maar wel een licht streepje, dus heb ik een sensitest besteld en deze was duidelijker positief.

Ik heb ze ook gebruikt bij mijn vorige 2 zwangerschappen, en toen waren ze ook positief.

Ik heb wel pas getest op de nod.

Ik denk dus dat ik je mag feliciteren!:D

7. ProudMom28

super reackties, heel erg bedankt allemaal. We willen zo graag nog een tweede kindje (eerste is met hellp afgelopen uiteindelijk wel goed) maar we hopen dat dit zo anders gaat we zijn er klaar voor! nu nog positieve meerdere testen :D:D:D

ohw ja kv test is verkleurd hij is helemaal geel geworden denk door ochtendurine :) er lijkt een streepje te zitten maar lijkt meer indrooglijntje :( Ik denk dat het verstandig is eerst eens te stoppen met al die testen en een weekje of 1 2 te wachten pfff maar het is die drang he herkennen jullie dat ook een beetje.

Trouwens bij deze wil ik natuurlijke alle 100 % positieve dames feliciteren en geniet lekker van het prille geluk!!!!

8. smile17

smile17 Niet meer actief

Ik weet niet welke testen van sensi je hebt gebruikt maar de dipsticks heb ik zeer goede ervaringen mee. Bij niet zwanger echt helemaal wit en de laatste keer voor NOD al een lichte streep en hartstikke zwanger de volgende dag was de test al een stuk donkerder.
    Dus ik zou morgen of overmorgen nog eens testen met sensi of die van de kv want die zijn beide net zo gevoelig tenminste bij mij dan.
    Succes in ieder geval!!

9. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Je zou ook even langs de huisarts kunnen gaan voor een bloedtestje en je verhal vertellen van de vreemde testen 9de een wel positief,de ander niet)

10. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    3,133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hoi Wilma,

Ik heb net de mensen van CB aan de lijn gehad ivm één positieve en twee uitslagen met hun digitale tests. Die mevrouw vertelde me dat de enige manier waarop zij het kon verklaren was dat je net op de drempel aan het testen bent. Helemaal in het begin van een zwangerschap fluctueert het HCG gehalte nogal. Dan kan je verschillende uitslagen krijgen. Die mevrouw raadde aan dat ik het over 3 dagen nog eens moet proberen, omdat het gehalte dan een stuk hoger zou zijn.

Misschien helpt deze info je? In ieder geval veel sterkte! Ik zal voor je duimen!

11. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    @wilma je had met die van cb toch een posi streep na ong 20 30 min ?? als ik goed heb gelezen .. en nu met sensi ook posi ?? dan zou ik er denk ik vanuit gaan dat je zwanger bent als ik het zo lees .. je kan niet een beetje zwanger zijn .. licht posi is ook zwanger .. want een indroog lijntje verkleurt niet die blijft wit of grijs zeg maar ...

succes meid ...;)

12. ProudMom28

Okey zilvervosje hier kan ik zeker wat mee, en ook de andere meiden thanks weer!!! leuk die positieve verhalen van sensie weetje het klopt gewoon dat hij wit blijft heb mijn man gevraagd er over heen te plassen en er gebeurde helemaal niks ecn dan ook echt helemaal niks. je kunt hem ook in ee bakje water doen en dan blijft hij ook wit ook al geprobeert :):p;)

De dokter heb ik gebeld die weigert een bloedtest te doen moet een week wachten en dan weer testen hmmmmm dat wordt een hele lange week. die dokters ook tegenwoordig daar betaal je dan voor.

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey wilma,

Wat vervelend dat je dokter je een week laat wachten. Wij laten onze patienten nooit een week wachten, kan me voorstellen als je zo'n verschillende uitslagen hebt dat je dan duidelijkheid wil!

Succes deze week met volhouden en ik hoop voor jullie dat er daarna 2 duidelijk strepen van de test afspringen!!

14. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Sensitesten gebruik ik nooit meer! Wat een rommel is dat.
    Ik had elke keer een roos lijntje en was helemaal niet zwanger..

15. ProudMom28

thanks allemaal!!! en dankje zilvervosje ik kan er zeker wat mee :)

16. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Kan kloppen hoor Wilma. De 2 van 5 euro zijn gewoon goed en als die binnen 5 minuten kleurt ben je gewoon zwanger meid!!

17. ProudMom28

@nikse89
    ja dom he, snapte er niks van het is zo niet fijn maar goed de aanhouder wint. Ik hoop dat ik jullie met een week kan vertellen dat ik ZWANGER ben yoepie!!!

18. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Hoi Wilma,

Sorry ik wil niet alle hoop weghalen, maar wil je wel waarschuwen voor sensitest. Ik heb daar namelijk alleen maar vals positief mee getest. Op alle andere tests kreeg ik geen tweede streepje en op sensitest een duidelijk zichtbaar maar wel licht streepje. Sommige meiden testen altijd blanco met sensi tot ze zwanger zijn, maar anderen hebben altijd een licht streepje. Ik zou je de kv 2 voor 5 aanraden net als wat meerdere zeggen. Of een digitale test. Dan hoef je niet te kijken op streepjes. De test van CB met conceptie indicator is net zo gevoelig als de tests van kruidvat. Ze meten al bij 25Hcg.

Succes meid, en ik hoop natuurlijk dat je gewoon zwanger bent!

19. ProudMom28

Ja idd dat klopt heb net sensi gedaan die ook lichte streep heel licht. Ik ben gewoon niet zwanger. nieuwe ronden nieuwe kansen ik leg mij er bij neer en denk gewoon volgende x beter we genieten gewoon nog even van onze kleine meid van 2 :D maar iedereen zo super bedankt voor de reakties het is super te horen dat er zo veel verschillenden zijn en soms wordt je even uit je dromen gehaald en met beiden benen op de grond gezet. mocht het zover zijn dan vertel ik het jullie natuurlijk allemaal :D

20. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Ik hoop dat je ons snel een test kunt laten zien met twee donkere strepen!!

Share This Page