Hoi allemaal, Ik heb vanmorgen voor de 2e x deze week een meting gehad bij de gyn en zij zag een eitje van 21mm. Afgelopen maandag was ie 14mm. Nu heb ik een ovulatie test (clearblue) gedaan en die geeft niks aan.. Hoe kan dat nou? Of is mn ei al gesprongen ofzo vandaag, kan het dat ie t dan niet meer meet? Ik ben niet zo thuis in deze testen vandaar mijn vraag...
Het kan toch zijn dat-ie nog moet springen? Ik zou lekker doortesten, misschien is de test morgen of overmorgen wel positief.
Nee, had ze besteld en gister pas laat gekregen. Maar ik begreep dat hij voor de eisprong positief zou aangeven dus dat je op t moment van eisprong geen positieve test meer krijgt ofzo
Klopt, maar misschien is dat moment dus nog niet aangebroken. Misschien groeit jouw eitje wel door tot 25mm. Daarom zou ik blijven testen.
Ik zou het sowieso vanavond gezellig maken! Wie weet was gister of eergisteren je test wel positief geweest. En in ieder geval blijven doortesten mocht je piek alsnog komen..
Stel dat je ei vanmiddag na de echo is gesprongen. Dan zou je dus eergisteren/gisteren een posi ovu hebben gehad en ben je idd vandaag te laat met ovutesten doen. Bij een posi test gisteren zou je ei vandaag of morgen kunnen springen. Ik zou even nog een dag of 4-5 doortesten. Blijven ze negatief dan denk ik dat je er vanuit moet gaan dat je ei vandaag (21-6) of morgen (22-6) gesprongen is.
Dank jullie. We gaan gewoon even door met "klussen". Volgende week bloed prikken dus dan hoor ik wel of er een eisprong is geweest.