jawel jullie lezen het goed mijn dochter van 2 die doet haar luier dus af als ze gepoept heeft zoals gister, gister zat heel me trap onder de poep en ben het totaal zat ze krijgt van mij dus als we thuis zijn geen luier meer aan gister heeft ze heel netjes 1 plasje op het potje gedaan maar daarna 3x gewoon laten lopen ze weet heel goed wanneer ze plast en als ze moet plassen ze kan het ook goed ophouden want soms heeft ze heel de ochtend niet geplast terwijl ze wel 3 glazen drinken drinkt sochtends dus nu met volle moet bezig met zindelijkheidstraining
zoo herkenbaar!! mila doet het ook snachts, dus hoe vaak ik haar bed al niet heb moeten wassen omdat alles onder zat. wat hier heel goed werkt, is de luier achterstevoren, dan krijgt ze m niet meer los
Geen herkenning gelukkig, mijn dochter is gelukkig nooit op dit vieze idee gekomen. Hopelijk is ze snel zindelijk en doet ze het netjes op het toilet of potje. Want dit is echt niet leuk!
miffy wat een goed idee ga het maar is proberen yolanthe nee het is echt niet grappig wipper van me zoon heeft al onder gezeten me bank en nou ook me trapp
Hier hetzelfde verhaal. Poepluiers gaat ze gelukkig niet mee aan de haal maar komt ze netjes naar ons toe brengen. Plassen doet ze alleen te pas en te onpas door het huis heen. Volgende maand (dan bemn ik een week vrij) ga ik intensief beginnen met het zindelijk maken
Oh, bah!!! Mijn oudste heeft ooit zijn ledikantje onder gesmeerd en dat vond ik al verschrikkelijk, maar die van jou spant de kroon. De luier achterstevoren is inderdaad een goede tip! Overdag eens proberen of je haar op vaste momenten op het potje of wc kunt zetten, misschien dat ze dan wat meer daarop gaat plassen ipv het te laten lopen. Succes hoor!
Herkenbaar!!! Onderbroek helpt niet trekt ze gewoon uit, achterstevoren hielp ook maar even... Ik doe er nu een hele sliert plakband overheen
Haha, bij ons is het nog niet zover, maar deze ga ik zeker onthouden hoor en anders is er altijd nog duct tape
ik hou zo lang mogelijk de luierpakjes erin. dan wordt eht ook moeilijker. ik heb er gelukkig ( nog ) geen last van en hopelijk blijft dat zo. hopelijk wordt ze snel zindelijk en heb je deze fase weer gehad.
Als je dan een wekkertje zet en als het wekkertje gaat dat ze dan op het potje moet. Misschien als ze zo vaak gaat dat ze dan niet meer de neiging voelt om het maar gewoon te laten lopen. Verder geen tips wat betreft het poepsmeren maar weet hoe vies het is ( met kinderen en dementerende ouderen).
hahahaha, gelukkig nog geen ervaring ermee.. maar moet er wel ff om lachen , zie het al voor me...alles eronder...dan lach ik waarschijnlijk niet meer...
Hier ook 1 die het gepresteerd heeft om lekker met poep te smeren.. Wel in haar bed dus het bleef beperkt.. Hier gaat dus de slaapzak op de rug met het lipje van de rits naar binnen. Ze heeft het nog niet uit kunnen trekken, Esmee is ruim 2,5 Plast en poept met regelmaat op het toilet maar de luier vind ze ook prima.
Wat een heerlijk topic! In mijn omgeving kreeg ik hele verbaasde reacties, omdat Damian dus ook nogal eens creatief is met de inhoud van zijn luier. Hij doet het alleen als hij in bed ligt, maar dan nog; bahbahbah. Fijn om te lezen dat er meer kindjes zijn die het doen. Ik heb echt alles geprobeerd; broekje over de luier, romper, pyjama, slaapzak achterstevoren... Damian ging gewoon met zijn arm via het armgat naar binnen en haalde de poep naar buiten. Sinds een paar weekjes plast hij overdag veel op het potje en (even afkloppen) heeft hij niet meer gesmeerd met zn poepies. Ach... het gaat een keer over
zo herkenbaar Ons zoontje doet precies t zelfde zn hele kamer eronder. in de blokjes duplo, echt alles gaat er onder, en dat gebeurt in 2 minuten tijd.. ongelooflijk.. k probeer ook al van alles maar tot nu toe werkt nog niets... tegenwoordig doen hij zn pamper niet meer af maar gaat hij gewoon met zn handen van onderlangs dr in zeg maar.. langs de benen... en hij is bijna 3, dan zul je toch denken nu kan t uiteindelijk wel op t potje. mar hij wil t niet... Sterkte ermee in ieder geval
Ik ben blij dat mijn dochter dit nooit gedaan heeft. In bed is een ouderwets hansopje met knoopsluiting misschien een oplossing? Wat betreft zindelijk worden, is niet één van de voorwaarden dat ze aan zindelijk worden toe zijn, dat ze een afkeer hebben van hun eigen ontlasting? Het lijkt me dat een kindje die poep gebruikt als vingerverf nog niet toe is aan zindelijk worden.