Nou, a.s. weekend gaan onze twee kittens naar hun nieuwe baasjes. En het doet me echt ZEER!!! Vind het verdomd moeilijk deze twee snotaapies weg te geven. Ik heb echt goede huisjes/baasjes voor ze uitgekozen, ik heb eerst alle potentiele kandidaten gescreend en ze MOESTEN eerst langskomen voor een gesprek P) Dus ik weet dat ze goed terecht komen. Heb regelmatig contact met de toekomstige baasjes, zelfs toegevoegd op Hyves! Maar tochhhhh....... Serieus, ik moest net gewoon huilen.. Ik laat mijn 2 poezen z.s.m. steriliseren want dit is echt niks voor mij. Net of ik mijn kindjes weggeef! Het is dat ik niet mijn eigen woning heb, anders waren ze no way weggegaan en zit ik straks met een huis vol! Maar kijk dan wat een lekker ding (en liefffff dat ie is!)
Jeetje wat een poepie! Ook ik wilde een nestje, maar heb toch maar besloten om haar binnenkort naar de dierenarts te brengen om haar te laten helpen. Ik ben bang dat ik anders hetzelfde probleem heb als jou!
Herkenbaar Wij hebben ook onverwachts 2 kittens, zijn nog wel een stuk kleiner (2 weekjes) maar zal ook wel even moeilijk zijn om die weg te geven maarja om nou 5 katten in huis te hebben is ook weer zoiets Maar het is wel echt een poepiejjj die kleine van je!!!!!
Herkenbaar,heb hier een 1 jarig-katje,echt een schatje,een dotje...in het begin danNu is ze keer op keer krols en wil naar buiten een kater zoeken en er lopen hier constant 3 andere katten(katers)in de tuin rond om haar op te halen... maar ik moet er niet aan denken dat ze zwanger word,want ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen die kittens weg te moeten doen...
Om die reden heb ik respect voor je!Assi Want als je bv de poes gewoon buiten laat lopen terwijl je weet dat ze krols is NOU dat vind ik gokken met levens! Mijn poezels zijn bijna alle 6 geholpen Behalve onze nieuwe aanwinst Stumpy Ze moet nog een maandje voor dat kan Zelfs onze katertje Snorrie is geholpen Ik ben net als jou Assi ik zal ze dan allemaal houden en binnen een mum van tijd 40 katten hebben...
Dat kan best hoor! Wij hebben jaren lang 5 katten gehad. 2 van het asiel, 1 gehouden van een nestje, 1 gekregen van mijn schoonzus omdat haar zoon allergiesch was en 1 ienieminie rood poesje wat gevonden was bij de gevangenis in Vught... Nu hebben we alleen nog de laatste 2, en laat dat nou net degene zijn die het het minst kunnen vinden samen... Maar dat kleintje van de Ts.... Jeetje wat een schatje! Het is maar goed dat ze al een huis heeft,...
aaahhh wat een sweetie geloof best dat dat moeilijk is ja! vind ik zowieo altijd.. ben beestjes gek hoor zag van de week ook weer konijntjes maar dan moet ik mezelf echt dwingen te wachten tot de cavia's dood zijn {klinkt beetje cru he}
Ja joh, mijn poezen komen eigenlijk nooit buiten! Vandaar de keus toendertijd ze niet te laten steriliseren. En ja, ze zijn nog niet eens 1 jaar oud. Toen we bij mijn broertje introkken, zijn ze een paar keer ontsnapt via het balkon (wel teruggekomen gelukkig!!!) En ja hoor..... 8 weken later kittens. Heel onverwachts want ze was niet eens zo dik... Ik zei de dag voor haar bevalling tegen mijn vriend: Zooo, ik denk dat ik haar eens op een dieet zet! Volgende dag werden er ineens 2 kittens geboren waaronder dat schatje hierboven. Zo een stout mannetje..maar zoooo lief. Als ik thuis kom, komt hij heel hard naar me toe hollen. En zo hecht je er toch onwijs aan, vooral als kattenliefhebster Nou, ik krijg het aankomend weekend in ieder geval ZWAAR! En al helemaal i.c.m. die hormonen.
Oehhhh..... dan zou ik heel goed oppassen, want echt...voor je het weet heb je 8 weken later een nestje! Was hier ook in 1x gepiept namelijk.
een reden waarom ik mijn kater zo snel mogelijk heb laten helpen, hij was net 5maand, ik weet dus zeker dat de mijne geen nakomelingen kan verzorgen(hij was een gratis kitten)