een van me beste vriendinnen is me voor

Discussie in 'De lounge' gestart door bengel, 24 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengel

bengel Niet meer actief

ik ben al vanaf januari bezig..mijn beste vriendin deed er slechts 3 rondes over. Voor haar ben ik naatuurlijk erg blij...maar t steekt stiekum wel een beetje..
    vannacht halve nacht niet geslapen. net fijn efe gemaild met haar, we zitten beiden nu op werk..lucht wel op, maar k voel me rot...wanneer is het noueens mijn beurt?

Gr Bengel

2. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Kan t me voorstellen. Ff slikken en weer doorgaan, hoor. Laat het je vriendschap niet in de weg zitten!

3. bengel

bengel Niet meer actief

nee dat gebeurt zekr niet, we hebben net dan ook fijnonze emoties online gewisseld met wederzijds begrip. en dat lucht al op. en idd doorgaan..maar gisteren voelde het effe alsof er een bom insloeg, terwijl we van elkaar weten dat we bezig zijn...

4. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    mijn vriendin was drie jaar lang bezig, ik werd zwanger in de 7e maand. Ik vond het zo rot voor haar, maar zij was zo blij voor mij en dat deed me ook heel veel. Gelukkig is zij drie maanden na mij zwanger geworden en kunnen we straks lekker allemaal leuke dingen samen doen met de kids. jouw tijd komt ook wel, helaas heb je het niet altijd voor het zeggen...

5. bengel

bengel Niet meer actief

daar heb je gelijk in :)

6. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Sjonge bengel kan me voorstellen dat dat even ontzettend slikken is!!! Hopelijk komt jouw tijd heel snel...

7. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hoi Bengel,
    Wat kan ik me jouw gevoel goed voorstellen!
    Ik heb in maart een miskraam gehad en daarna hebben 4 (!) collega's waar ik het goed mee kan vinden gemeld dat ze zwanger waren en die lopen nu allemaal met een dikke buik rond....jaloers!
    En mijn schoonzus is een week later uitgerekend dan dat ik zou bevallen....het voelt echt oneerlijk...maarja, zij kunnen er ook niks aan doen.
    Hoofd omhoog en ....GEDULD... moeilijk, moeilijk, moeilijk :(
    De leukste kindjes worden voor ons bewaard, oke ? :D

8. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik begrijp je heel goed. Ik zou 9 dagen na mijn beste vriendin uitgerekend zijn. Ik heb moeite om haar te zien, dan denk ik, VERD..... anders had ik nou ook zo'n buikje gehad. Het is nu de 3e keer dat het mis is gegaan dus ik was er echt behoorlijk depri van :cry: :cry: :cry: Nu gaat het de ene dag beter dan de andere dag. Maar ik blijf het erg moeilijk vinden. :oops:
    Heel veel sterkte en ik hoop dat je ook gauw zwanger mag zijn ;)
    Liefs, mussie

9. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Hoi meis,

Ik kan me je gevoel wel voorstellen hoor... OOk mijn vriendin is bezig voor een 2de, maar dit is haar eerste maand en wij zitten op nummertje 10.

'K denk dat ik best zou moeten slikken als 't bij haar snel lukt, maar zou ook ONTZETTEND blij zijn voor hun omdat ik weet dat ook hun wens enorm groot is.

We hebben 't hier ook over gehad en je kunt er (helaas) weinig aan sturen...meeleven kan natuurlijk wel.

Veel sterkte, ik hoop dat 't bij jou ook snel raak is!

10. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ook ik had die gedachten :oops: was al 3 jaar bezig en kat achter kat werden mijn vriendinnen buurvrouwtjes noem maar op zwanger

ik heb mezelf wel eens vervloekt :( zie je wel je kan der niets van je ben kapot

echter was dat ook zo maar gelukkig is mijn tijd ook gekomen en twee jaar later had ik er zelfs 2 :)

hopelijk komt jullie tijd ook snel meis

11. Floor

Floor Actief lid

21 apr 2006
    355
    0
    0
    Frustrerend is het hè. Je kan alleen maar hopen dat het bij jou ook snel raak is.
    Ik had het vannacht even moelijk. Ik hoorde allemaal baby's huilen. 3 Van mijn buurvrouwen zijn pas bevallen. Eentje vorige week.
    Hoewel ik erg blij voor ze ben, doet het ook wel pijn..

12. Tijgertje

Tijgertje Lid

9 mei 2006
    67
    0
    0
    Bengel, ontzettend oneerlijk is het. Je weet nooit van te voren hoelang het gaat duren.

@anakin: vreselijk frustrerend is het, als je net een miskraam hebt gehad en er zijn dan mensen in je naaste omgeving zwanger. Ik weet er alles van. Het meest verdrietige vond ik dat alle aandacht ook nog eens naar de zwangere uitgaat. Want eigenlijk weten veel mensen niet hoe ze met een miskraam moeten omgaan.

Dames, hopelijk zijn jullie ook allemaal gauw zwanger!

13. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Ik snap het heeeeel erg goed hoor.
    Ik zou dat ook hebben.

Mijn schoonzusje heeft inmiddeld 4 mislukte ivf bahandelingen gehad en ik was bij poging 1 meteen zwanger (ik wil hier niemand de ogen mee uitsteken hoor).

Zij zegt nu, dat ze liever had gehad dat zij zulk leuk nieuws kon vertellen ipv dat wij dat doen.
    Maar ze is er niet minder blij om voor ons.

14. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ja Floor dat doet heel erg pijn

daarom kan ik best boos worden op al jullie berichtjes van weer niet gelukt

dan vraag ik me af lieve heer hallo waarom nou?

sught :)

15. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik ben bezig om deze maand een superei te produceren :D
    Nou nog wat geluk, geduld en vertrouwen en heeeeel veeeeel lezen op dit forum, dat houdt een mens op de been!

16. bengel

bengel Niet meer actief

ik weet natuurlijk ook net als jullie dat 'mijn' tijd nog wel komt en save the best voor last..maar het moment dat ze ons vertelden dat ze zwanger zijn (in de 3e ronde al, en ik heb 4 maand ontpil verschijnselen gehad en wellicht nog ) doet toch effe pijn
    net kwam vriendje thuis, en die zit er ook meer mee dan gedacht. hij baalt ook. Mara tegelijkertijd zeiden we: deze maand topprestatie leveren! hihihihi..heb ook een temperatuurmeter gekocht, zodat ik iig bijkan houden wanneer ei geweest is..
    Succes gevraagd!!!!

gr bengel

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hoi,
    Ik had pas een zelfde soort topic, dus begrijp je heel goed. Ook een aantal vriendinnen zwanger en sommigen ook al heel snel.
    Wij sluiten tegenwoordig iedere vrij partij af met het zinnetje 'nou dit is 'em hoor'.
    Tja, het ene moment ben je positief en het andere moment zie je het effe niet meer zitten.
    Groetjes Olga

18. Liesje25

Liesje25 Actief lid

26 apr 2006
    125
    0
    0
    secretaresse
    belgië
    Hey Bengel

Idem dito hier bij Liesje25 in België!
    Vorige zomer hadden ik en nog 2 vriendinnen (E. en A.) een uitspraak gedaan (waar ik nu veel spijt van heb): “We stoppen alledrie in juni 2006 met de pil, en we zien wel wie het eerst zwanger wordt.”
    Ikzelf ben vroeger met de pil gestopt omdat ik nogal last had van acne (vanwege de pil) en omdat ik dacht ‘het duurt toch nog wel even’.
    Mijn ene vriendin (E.)ging trouwen in juni en besloot –om met geen dikke buik in haar trouwjurk te lopen- dat zij zoals afgesproken in juni pas ging stoppen.

Nu, in mei deelde een andere vriendin , W.(de bazin van onze stamkroeg) mee dat ze zwanger was. Ik was blij voor haar, maar ’s avonds heb ik gehuild als een klein kind.
    In juni, de dag van mijn vriendin haar trouwfeest: ’s avonds op het feest deelde het gelukkige getrouwde koppel mee “we verwachten in februari ons eerste kindje!”.
    Ik ben in tranen uitgebarsten aan tafel. Mijn andere vriendinnen hebben mij getroost en zegden –zoals zovelen- “uw tijd komt wel”.
    Hetgene waar ik zoveel verdriet om had was dat E. nog geen maand was gestopt met de pil en LAP, HET WAS AL RAAK!
    Dan denk ik: “ er is iets mis met mij”.
    Ben nog nooit naar een gyne geweest – heb er zo’n schrik van… dat ze iets abnormaals gaan vinden.

Nu, ik probeer het van me af te zetten, maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan!

Ik zit nu –in de week- dagelijks op het forum. Hier kan ik verhalen lezen, tips lezen, …

Volgens de pendel van Sonja en Ninetje zou ik in nov-dec zwanger moeten zijn… LAAT ONS HOPEN!

Ik zie er zó naar uit om mijn ventje een leuk kerstcadeau te geven wanneer ik hem zeg: “JE KRIJGT EEN DOCHTER OF EEN ZOON VOLGEND JAAR!” Dat ik het mooiste wat ik hem kan/zal geven!

Groetjes!

XXx
    Liesje25

19. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik heb ook ongeveer zo'n probleem.
    Vriendin was een jaar bezig en een miskraam nu weer na een jaar is ze nu inmiddels 6 maanden zwanger. maar zei is bang dat het bij ons sneller raak is als bij hun ze zegt ook tegen me: Och het duurt nog wel even hoor kijk maar naar ons dus waar maak je je eigen druk om. Ook zei ze tegen anderen waar ik bij was. Ja en noes wil zwanger worden nou ik wens haar veel sterkte want het duurt nog wel even voor het zo is. Dat was dus niet als grapje bedoelt want daarna gaf ze een blik. :x
    En dat terwijl we het niet aan de grote klok wilde hangen dat we bezig zijn want nu krijg je iedere keer die vragen van: En.... ?
    Dit is nu mijn beste vriendin niet meer want iemand die zo begatief doet en totaal geen intresse toont noem ik geen beste vriendin. :cry:

Maar meid weer even over jou, ik begrijp dat het moeilijk voor je is ik ben net 3 maanden bezig maar ben nu al jaloers als iemand in mijn omgeving zwanger is.

Ik weet liever gisteren als vandaag maar....
    Maar inderdaad zoals al vele zeggen, jou ( en de rest van ons) beurt komt heus nog wel.

Liefs

Deel Deze Pagina