Hopelijk zitten hier 's ochtends al wat meiden om mee te kijken Ik heb vanochtend een testje gedaan, 10 dpo, eigenlijk had ik er weinig hoop op (zeker zo vroeg), maar mijn vriend en ik gaan vanmiddag voor een weekendje weg en hoop al een tijdje dat ik hem dit weekend kon verrassen. De test is van Babi (sensitest), misschien heeft iemand hier ervaring mee? Ik zit helemaal te trillen en huilen van spanning, omdat ik het niet had verwacht Ik hoop dat jullie het ook zien, net als hier vaker word gezegd, in het echt is die duidelijker, haha.
Mooie streep, zeker op 10 dpo. Voorzichtig gefeliciteerd, aangezien je nog voor NOD zit..... Leuke verassing voor je vriend!
Bedankt allemaal! Ben zelf ook zeker nog wel voorzichtig hoor, omdat het zo vroeg is Heb deze maand ook totaal niks gemerkt van mijn eisprong, geen posi ovutest enz, maar de eerste maand dat ik mijn temp bij hou en FF geeft 10 dagen geleden een eisprong aan.
Ga jij het jouw mannetje maar vertellen en heb samen een geweldig weekend want, ik zie duidelijk een tweede streep! Geniet ervan en natuurlijk van harte
Snap dat je voorzichtig bent, maar vind hem toch echt wel duidelijk. Hier had ik vanochtend ook zo'n test. Positief, en ik zit pas 8 dpo! Ben blij, maar niet euforisch. Dat komt pas bij een knaller