Zwembandjes dochter 14maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door chick111, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chick111

chick111 Lid

6 mrt 2008
    38
    0
    0
    Goedemiddag,

mijn dochter is inmiddels 14maanden en loopt al sinds dat ze 11 maanden is. Over een kleine 2 maanden gaan we op vakantie dus ben al langzamerhand beetje aan het bedenken wat we nog moeten halen. Dus kwam ik bij zwembandjes. In zo een grote band wil ze niet, ze klimt eruit. Nu had ik leuke bandjes bij de Hema gevonden, maar die zijn vanaf 3jr. Net ff gegoogled en kan geen leuke fleurige bandjes vinden voor haar leeftijd, alleen van die lelijke standaard oranje. En je snapt t al, mama wil wel iets moois voor dr kleine meid.

Heeft iemand tips waar ik deze kan vinden??

Alvast bedankt.

2. MissSporty76

MissSporty76 Bekend lid

10 dec 2008
    533
    0
    0
    Thuis
    Ik vrees dat t heel jammer is voor mama :D! Die leuke zijn allemaal te breed en passen dus niet om de armpjes van zo'n kleintje. Ze komen dan voorbij de elleboog en dan kan je kindje de armpjes niet meer buigen. Is wel een beetje zielig toch?
    Wij hebben op guppy zwemmen gezeten en de juf drukte ons op het hart toch vooral van die saaie bij zwembad of sportwinkel te kopen omdat die tenminste passen.
    Wij zijn trouwens toen ons dochtertje 13 maanden was naar Gran Canaria geweest en daar hebben we haar in een klein peuterbadje gewoon los laten lopen. Het was echt een klein badje en wij waren er steeds bij. Als ze viel raapten we haar snel weer op en dan ging ze gewoon weer verder. Zo kan het dus ook. Bij het grote bad deden we wel bandjes aan en dan van die saaie gele....

Mocht je wel leuke smalle vinden meld je dat dan even??

3. bloempje28

bloempje28 Actief lid

17 aug 2010
    412
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een zwemvestje, zijn wel wat duurder dan zwembandjes, maar ons leek het comfortabeler dan die schurende plastic dingen om de armen...

4. veertje

veertje Fanatiek lid

Hier tot nu toe ook altijd die saaie oranje :D
    Stijn heeft een paar maanden terug voor het eerst cars bandjes gekregen, maar ja hij is al 4 dus mag ze ondertussen wel eens passen.
    Als je bandjes koopt kijk dan goed voor welk gewicht ze zijn..

Deel Deze Pagina