Hoi! mijn dochtertje heeft sinds een week last van (jeugd)puistjes op haar gezichtje, voornamelijk op haar rechterwang en kinnetje. Ik smeer haar bijna niet in met creme, want huidje is niet droog, eerder wat vettig. Ik geef borstvoeding wat naar mijn idee ook vrij vet is. Wie heeft hier ook ervaring mee? zou het gewoon door vettige melk komen of zou haar huidje nog moeten wennen aan het leven buiten de baarmoeder? Groetjes!
Dat is de beruchte 5/6 weken acne. Heel veel baby's hebben daar tijdelijk last van. Het trekt vanzelf weg. Ik meende dat het iets te maken heeft met de hormonen van de moeder, maar hoe/wat weet ik even niet meer
Mijn dochter had ook ontzettend veel puistjes en bultjes in haar gezicht. Maar dat is echt vanzelf weggetrokken en ze heeft nu een heel mooi zacht huidje. Ik heb er trouwens ook niets op gesmeerd.
Baby's krijgen dat idd mee van de hormonen van de moeder. Mijn beide kinderen hebben dit ook gehad. Trekt vanzelf weg, niets aan doen!
Pfff, gelukkig! tis namelijk zo'n mooi meisje(maar wie zegt dat nou niet van zijn eigen baby, hihi), vind het echt zo lelijk die pukkeltjes in haar gezicht. Heb neiging om wat foundation van mij erop te smeren, hahaha!(doe ik niet natuurlijk).
Hier een mannetje van 2 weken en hij lijkt wel een grindtegel, wel de knapste grindtegel die er is natuurlijk hihi Mijn dochtertje had het ook, zijn idd nog de hormonen van de moeder, is vanzelf weg gegaan, komt goed al is het idd niet mooi
Yep, hoort er helemaal bij! Mijn dochtertje heeft het met ongeveer 8 weken ook weer heel even gehad. Komt helemaal goed met je mooie meisje!