Wat ontzettend lief!! Ik heb ook zo'n enthousiaste "opa". Superleuk geschreven! En wat een leuke foto in Delft inderdaad (Daar woon ik ook )
O wat lief! Koester dit....ik zou het zo graag ook doen....ik weet zeker dat mijn lieve papa ook een super-opa zou zijn...
Heb net een emo-mail zitten typen..dus dit kon er ook nog wel bij. Jeetje zeg, ik hoor niet vaak van Opa's die met zo ontzettend veel liefde over hun kleinkinderen schrijven! Koester het maar, maar dat doe je vast! Geef Opa Hans maar een Knuf van Elmo'tje
ik ga hem denk ik dit topic laten lezen. wat zal hij glimmen van trots en laten we mijn moeder niet vergeten, hoe gek zij is met de kleinkinderen valt echt met geen pen te beschrijven. ik weet dat het ook anders kan zijn, dat lees ik vaak genoeg in de lounge, maar zoiets gun ik echt de hele wereld
hey petra misschien is het een leuk idee om alleverhalen bij elkaar te doen. en het als een boek te verkopen ?? en het boek dan aan opa schenken. lijken me leuke verhalen om zelf ook te lezen.
Ik krijg gewoon zin om meer te lezen,net als in een goed boek. Heb je toevallig nog wat van die verhaaltjes die we mogen lezen?
Aaahw, wat een super lief verhaal! Je kan echt lezen dat opa (en oma) trots is/zijn op hun kleindochters!! Super lief!
ooh wat superlief!! ik krijg er gewoon tranen van in mn ogen de trotsheid straalt er vanaf! super om zoiets in je mailbox te krijgen als hij opgepast heeft!
Ooooh wat lief, ik wilde dat mijn kids zo'n lieve opa hadden... Mijn vader is overleden toen ik 4 jaar was, mijn schoonvader zou zoiets helaas nooit doen. Maar... ik gun jou het van harte hoor, geniet er maar van!