Ik wil graag even weten waar jullie je wol kopen? Ben net de hele streek doorgeweest nergens geen wol of breigaren..alleen zeeman ,maar dat waren allemaal dunne slierterige wolletjes.ben nu al een tijdje op internet aan het zoeken maar kan het niet echt vinden...Ik zek gekleurde dikke wol om een muts van te breien... Mvg linda
Hoi, Ik brei zelf niet, maar mijn moeder wel. Ik kijk altijd op de markt. Ook de Wibra heeft nog wel eens wat. En marktplaats?
Ik haal het inderdaad wel bij de Zeeman en de Wibra, en bij een breiwinkel hiero. Normaal heeft Zeeman toch wel dikkere wol hoor. Heb je al bij de Wibra gekeken? Die heeft ook dikke wol....
BORDUURSHOP-MARGRIET - Pagina 2 Staat vooral over borduren maar weet dat ze ook hele goede wol verkopen!! (edit: Links onderin staat breiwol).
Ik weet dat er zaterdags in Hoorn een kraam met wol staat! En Anjo Kleinvak op de Kleine Noord 38/40.
Heb laatst bij pipoos inderdaad superleuke dikke kleurtjeswol gezien! was alleen wel prijzig, 11,95 per bol...
De wol van de zeeman is juist echt leuk als je die hele kleine stuggere bolletjes doet samen met de grote bol die harige zeg maar dan krijg je echt een heerlijke warme sjaal bijna fleece achtig zo lekkr. zit er geen fournituren winkel in de buurt ik doe juist altijd met dat soort wol breien ben nu een roezel sjaal aan het maken
Ik vind die wol ook heel leuk,maar vanmorgen waren er echt alleen maar restjes...Geen een bol multicolor en die wilde ik zo graag,maar ga nu zaterdag naar de markt,bedankt alemaal!!!