Ik had de hele week al vage testen, ging van nee uit. Maar toch, er zat een streep. Was ook 3 dagen over tijd. Wist gewoon niet wat ik moest denken. Vanmiddag weer getest maar weer vaag. Ben op de fiets gesprongen en heb een CB digitale test gehaald, ik wilde en moest zekerheid voor mezelf. Ennnnnnn, ik was zoo zenuwachtig man , toen ik eenmaal keek, en keek en keek was ik helemaal verbaasd, en kon het niet geloven. Het stond er echt, wij krijgen een baby! Ik ben zwanger als alles goed gaat natuurlijk. Wat geweldig. We zijn zo intens blij en iedereen met ons. Wat een toppie gevoel.
Bedankt meiden, Ik wil jullie ook allemaal suxxes wensen hoor! Ik ben zelf even erg verdrietig geweest omdat het naar mijn idee niet lukte. Ik denk aan jullie.
Geweldig gevoel he? Ik kan het eigenlijk helemaal niet geloven en voel ook helemaal niets. Ik rekende wat dingen uit, en ben al 4 weken zwanger, het is nog niet te bevatten . Had jij dat ook? Ik voel helemaal niets! Wel leuk, we zijn even ver
ik voel ook helemaal niets! Had wel al vanaf zondag wat buikpijn. Disndag was mijn NOD (van uitgaande van 24 dagen cyclus zoals de afgelopen keer) dinsdag had ik 1 puntje bruinachtig in m'n tampon. Ik dacht: o dat zal vanavond wel doorzetten.. Woensdag ochtend, nog steeds hetzelfde, woensdag avond helemaal NIETS meer.... toen dus een testje gewaagd.. Heb vannacht niks geslapen. Ben nu al vroeg wakker (is echt NIKS voor mij, ben een langslaper) en zojuist no een test gedaan (hoezo onzeker ) Spannend he? Groetjesssss
Hhahahaham ja, ik heb drie keer getest. Clear bleu heeft drie testen erin zitten. Gisteravond waren mijn ouders hier even om ons te feliciteren enz. Ik was zooooo in de wolken. Geloofde het nog niet. Ben naar de wc gegaan en heb snel weer getest, vanmorgen weer getest maar nog altijd zwanger ! Nu begint het wel wat tot me door te dringen.