rare pijn in buik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mopsje, 29 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    hoi meiden,

ik heb een vraagje je hebt wel eens dat je je buik bol wil maken en dan weer inaademt om hem in te trekken als ik dat doe krijg ik last van de zijkanten van mijn buik en heel raar gevoel net alsof ik mezelf heel vol heb gegeten en hard heb gerent daarna.(mischien leg ik het niet helemaal goed uit) het is moeilijk te omschrijven wat ik voel.
    maar zijn er meiden die dit herkennen zowel als ze zwanger waren of niet zwanger ken het namelijk niet is sinds vandaag dat ik er last van heb.
    verder heb ik wel meerdere zwangerschaps voortekenen maar daar wil ik me niet aan vast houden omdat mijn lichaam me wel vaker misleid.

liefs mopsje

2. est

est Actief lid

22 nov 2006
    159
    0
    0
    logopediste
    Spijkenisse
    trek je je buik in als je adem haalt? Je buik moet naar voren komen als je inademt en weer intrekken als je uit ademt. Als je het andersom doet kan je wel last krijgen aan de zijkant van je buik (je flanken) omdat je de beweging de verkeerde kant op laat gaan.

3. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    doe het andersom,
    maar snap wat je bedoelt dat is niet bij mij van toepassing.
    in ieder geval bedankt.

liefs mopsje

4. est

est Actief lid

22 nov 2006
    159
    0
    0
    logopediste
    Spijkenisse
    oke :) nou dan zou ik het verder ook niet weten, hoop dat t snel over gaat.

5. Kaatje2381

Kaatje2381 Actief lid

19 sep 2006
    237
    0
    0
    SPW-er
    Hoorn
    Hallo mopsje,

Ik weet niet of ik hetzelfde als jou heb, maar gisteren had ik na het eten (ik zat hartstikke vol) het gevoel alsof m'n buik op knappen stond. Echt een heel raar gevoel was dat wat ik nog niet eerder ervaren heb en toen ik een half uurtje later m'n toetje at toen voelde ik dat het rustiger werd van binnen. Ik zelf denk dat ik zwanger ben deze maand (lees maar het topic van: zou het raak zijn?). Het kan best zijn dat je zwanger bent, maar je kunt niets anders doen dan afwachten, net als mij!

Succes!

6. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    hoi kaatje ,

lijkt er wel op wat jij beschrijft en inderdaad ik wacht rustig af.
    en hoe is het nu bij jou heb je al getest ofzo.

liefs mopsje

7. Kaatje2381

Kaatje2381 Actief lid

19 sep 2006
    237
    0
    0
    SPW-er
    Hoorn
    Nee, ik heb nog niet getest, dit doe ik pas 9 dec.,omdat ik dat met m'n man heb afgesproken. Mijn cyclus duur ligt namelijk tussen de 28 en 39 dagen, vandaar............

8. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    Spannend hou je me op de hoogte,
    als ik wat weet hoor je het ga nu maar sinterklaas inkopen doen.
    wordt er onderhand gek van heb ook besloten als het nu weer niet zo is dan sluit ik me er van af en zie het dan wel wanneer het raak is dit is nu mijn 10e ronde en heb alleen maar teleurstellingen gehad dus ben er dan echt effe klaar mee.

en jij sucses met wachten he.

liefs mopsje

9. Kaatje2381

Kaatje2381 Actief lid

19 sep 2006
    237
    0
    0
    SPW-er
    Hoorn
    Ik zal je zeker op de hoogte houden. Jij ook succes met wachten. Ik zelf zit nu in ronde 8, 10 rondes vind ik ook wel erg lang, 8 rondes ook hoor! Misschien is het idd verstandig om je even op iets anders te concentreren, sinterklaas bijvoorbeeld. Tip voor iedereen die zwanger wilt worden en die er langzamerhand een beetje gek van aan het worden is!

10. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    ja ga me hierna alleen nog maar concetreren op de kerst enzo mischien dat het help want dan zit ik alweer in ronde 11.
    sucses kaatje en hoop op goed nieuws van jouw kant ;) .

liefs kim

11. Kaatje2381

Kaatje2381 Actief lid

19 sep 2006
    237
    0
    0
    SPW-er
    Hoorn
    Hoi Kim,

Spannend, morgen is je NOD zie ik. Ik hoop dat het raak is voor je!

Groetjes Karin. ;)

12. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    hoi kaatje,

helaas het is niet raak het feest is weer begonnen.
    jammer genoeg heb nog wel kans om zwanger het nieuwe jaar in te gaan want mijn volgende NOD is 31-12.
    dus op naar de volgende ronde maar zal hier niet vaak zijn ga me nu op andere dingen concentreren.
    hoe is het bij jouw?
    hoop dat het bij jouw wel raak is.
    laat je het weten?

liefs mopsje

13. Kaatje2381

Kaatje2381 Actief lid

19 sep 2006
    237
    0
    0
    SPW-er
    Hoorn
    Wat jammer voor je zeg! :cry: Ik hoop voor je dat je wel zwanger het nieuwe jaar in zult gaan. [-o<

Bij mij is er nog niks te bekennen.
    Vanmorgen was mijn temperatuur wel 37.2 en gisteren was het 37.1 en ik heb m'n temperatuur nooit hoger dan 37.0 gehad. Dus ik denk dat het bij mij echt wel raak is! Ik laat je het echt wel weten! ;)

14. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    jeetje kaatje,
    dat ziet er veel belovend uit dat je zolang kan wachten met testen zeg.
    had allang naar de winkel gerend ha ha ha.
    nou ben benieuwd ik wacht rustig op je antw als je wat weet ;)

liefs mopsje

Deel Deze Pagina