Een verschillende uitslag.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Anias, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Die medicijnen, heb je die alleen om zwanger te worden? want dan zou ik er gewoon mee stoppen nu.. ;) ik denk dat je echt hartstikke zwanger bent! dus zou dat risico niet nemen..

Is t toch niet zo is t ook geen ramp dat je even stopt lijkt me?

En idd, huisarts bellen en laten bloedprikken.. dan heb je zekerheid ;)

2. Anias

Anias Bekend lid

25 mei 2011
    855
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meiden,

Inderdaad we hebben ook besloten om te stoppen met het medicijn. Om het verhaal compleet te maken ik gebruik Actos. Mijn problemen hebben niets met hormonen te maken, maar met mijn suikerspiegel. Een andere vorm van de PCOs die je minder vaak hoort.

Aangezien we pas met de eerste maand bezig zijn is het altijd een beetje afwachten wat er gaat gebeuren. Bij onze zoon waren we al totaal verrast dat het de eerste keer ' raak' was en nu dus wellicht ook.

De afspraak die ik met mijn arts heb gemaakt is, zodra ik signalen krijg van mijn lichaam, testen en bij positief direct stoppen met de medicijnen en dan een afspraak maken met de arts. Dat hebben we nu gedaan.

Het probleem is alleen dat de positieve testen niet te zien zijn binnen de gestelde 5 a 10 minuten maar daarna. Aan de andere kant, bij een 'reguliere' cyclus zou ik ook pas donderdag kunnen testen.

En dat is wat ik nu ga (proberen) te doen. Donderdag voor de zekerheid testen en kijken of het binnen de gestelde tijd een signaal geeft. (alleen dat geduld he... ;))

En daarna nemen we contact op met onze arts. Mocht er toch nog sprake zijn van twijfel, vragen we een bloedtest.

Kortom nu stoppen met het medicijn en nog even geduld.
    Maar ik hou jullie op de hoogte :)

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Misschien een tip, gebruik dan donderdag de CB digitaal met indicator.

Ten eerste is die (schijnt?) wat gevoeliger als die zonder indicator en daar staat simpelweg zwanger of niet zwanger.. geen twijfelen bij streepjes die licht of te laat zijn dus ;)

Lijkt me in dit geval misschien wel slim ;) maar ik zeg ook, zwanger! :)

4. Anias

Anias Bekend lid

25 mei 2011
    855
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou meiden,

Volgens mij is het wachten op donderdag niet meer nodig.
    Ik voel me niet meer zwanger en gisteren heb ik toch nog een zwangerschapstest gedaan. Deze had een streepje, maar zo licht dat het bijna niet te zien was.

Vanochtend ben ik voorzichtig bloed verloren.
    Het is nog niet heftig, maar wel gestart en we wachten even af wat er gaat gebeuren. Maar als ik naar mijn gevoel luister denk ik dat (wat er er ook al zat) nu voorbij is.

Heel jammer, maar het is 'pas' de eerste ronde en we proberen het natuurlijk op nieuw.

Bedankt voor jullie lieve en informerende reacties.
    Mocht er toch nog een wondertje gebeuren, dan kom ik daar op terug.

:(

5. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

och meid wat jammer nou:( geef de moed niet op en op naar de volgende ronde;);)

Deel Deze Pagina