Hey meiden! Even een vraagje....Ik ben al bijna 2 weken overtijd! Ik heb al 4 testen gedaan van midstream, deze heb ik via internet besteld! En 3 daarvan zijn negatief, waarvan 1 een wit met roze randjes streep laat zien Zijn er misschien dames die ervaring hebben met deze testen, en gaven die een betrouwbare uitslag of juist niet? Ben erg benieuwd of het nou aan mezelf ligt, of aan de test!
Ik ben 23 mei voor het laatst ongesteld geworden! Maar ben uitgegaan van een NOD op 25 juni! .......ben nu dus 12 dagen overtijd!
Oke.. dus als ik het goed bereken (ohjee, rekenen) zit je op dag 45 van je cyclus? Op zich lijkt me dat niet zó lang, als ik zie dat je cyclussen wel schommelen en de langste ong. 37 is? Probeer eens de kruidvat 2 voor 5 testen anders? Waar heb je je internettesten besteld?
Dag 45 van mijn cyclus, vind ikzelf best lang! zo lang is mijn cyclus nog nooit geweest! Maargoed! het zou erg goed kunnen hoor! Ik zal zo even naar de kruidvat racen! Ik heb de testen besteld bij L10, zwangerschapstesten.nu Ik heb midstream testen van matecare genomen!
Ik weet van matcare dat ze echt heel wat meer Hcg nodig hebben dan de 2v5 van kruitvat (bij beide zwangerschappen ervaren, duurde echt meerdere dagen langer voordat matcare positief werd). Hoop dus dat de 2v5 goed nieuws brengt! Succes!
Ik zal jullie nog even op de hoogte houden....ik had afgelopen donderdag getest met die van kruidvat! Die was helaas ook negatief! En wat denk je????...afgelopen vrijdag ongesteld geworden! Hoezo het zat tussen mn oren!