Wie weet hoe het zit? Mijn ovu testen en mijn fertility friend lijken tegenstrijdig, of misschien zie ik het verkeerd, wie weet hoe het zit? Hier mijn gegevens: Eerste dag laatste NOD : 1 okt Al lang ontpild, laatste keer opeens een cyclus van 36 dagen, maar normaal cyclus van ongeveer 30 dagen. Mijn fertilityfriend heeft zojuist een kruis gezet op 15 oktober Maar mijn ovu testen geven een ander beeld (heb ook fotootje) 14 okt : zeer licht streepje 15 okt : - helaas niet getest 16 okt : licht streepje 17 okt : duidelijk donkerder streepje 18 okt : knal 19 okt : duidelijk donker streepje 20 okt : licht streepje Op 14, 15 en 17 oktober had ik rekbaar slijm. Wat moet ik nou geloven? dat mijn ei inderdaad op 15 oktober was (FF) of dat mijn ei 1 dag na de knal test van 18 oktober is geweest?
Ik zou de ovulatietesten geloven. Ik denk dan dat hij tussen de eennalaatste en laatste test is gesprongen.
Hier is het andersom. Op CD 15,16,17 positieve ovutest gehad alle 3 knalde ze er vanaf. Op dag 18/19 ging temp omhoog.. En nu weer naar beneden..
@biancs, bijgaand heb ik mijn temperatuurkaartje...mijn temperaturen zijn ook niet zo hoog, dus daar snap ik ook niks van, maar ja, wel weer 14, 15 en 17 oktober rekbaar slijm gehad...
Als ik naar je temp kaartje kijk denk ik dat je idd de 9e je ei pas hebt gehad maar door de hoge temp op de 16e heeft FF het kruis op de 15e gezet icm het rekbare slijm.
Eerlijk gezegd zie ik nog geen duidelijke eisprong. Normaal zou je een veel hogere temperatuur moeten hebben. Het kan dat je eisprong later is. Hoeft niet meteen na lh piek te zijn. Heb je vorige maand ook getemperatuurd? Mag ik dat kaartje ook bekijken?
Ik ben 1,5 week voor mijn laatste ongi begonnen met tempen, heb dus geen hele temperatuurkaart hiervoor, maar alleen vanaf de 22-e september mijn temperaturen, zie mijn kaartje... Wat vind je er van?
Euhm ja, dat maakt het lastig. Ik kan er niet veel meer over zeggen dan dat k hier al had neergezet... Maar ff afwachten zou ik zeggen. Denk dat je temp nog verder gaat stijgen de komende dagen.
je zou helemaal gelijk kunnen hebben, vandaag 36.5 dat is de hoogste temperatuur tot zover deze maand, ben benieuwd, en hopelijk stijgt mijn temp nu mooi verder
Mooi! soms heb ik mijn eisprong op dezelfde dag als lhpiek, maar ook vaak niet en dan pas een paar dagen later. Kan namelijk na 12/48 de piek, soms ook later. Ik ben hier vaak de mee in de mist gegaan helaas. Dus gewoon ook na positieve ovutest aan de bak met manlief