Hallo allemaal! Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien ben ik vandaag 8 dagen overtijd. Ik heb er 2 testen tegenaan gegooid maar van beiden was de uitslag negatief. Ik ga er dus maar vanuit dat ik niet zwanger ben en een maandje menstruatie oversla. Dat kan natuurlijk gebeuren, ik heb dit 7 maanden geleden ook gehad. Maar waar ik me toch wel wat druk over maak is hoe mijn buik de laatste weken doet. Het is ten eerste enorm opgeblazen, vooral na het eten. Als je het ziet zou je zeggen dat ik al maanden zwanger ben. Geen grap! Er stond zelfs iemand voor me op in de trein! En wat moet ik nu denken van die steekjes onderin mijn buik? Een blaasontsteking was het niet, dat heb ik al laten onderzoeken bij de huisarts. Verder heb ik sinds zaterdag licht roze afscheiding. Zou dat een soort menstruatie kunnen zijn? Toch blijft het vreemd aangezien ik normaal gesproken best veel bloed. Mijn huisarts wist het ook niet zo goed en die heeft dus maar bloed laten prikken om te controleren op hcg. Nu moet ik dus weer wachten tot woensdag voor de uitslag. Ik word gek van die onzekerheid!! Hebben jullie ook regelmatig dit soort zwangerschap-achtige verschijnselen? En is het normaal om zo vaak een menstruatie over te slaan? Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden. Hopelijk geeft het me wat meer zekerheid over al deze vage klachten. Liefs
Heb je niet gewoon een langere cyclus dit keer? Of veel stress..? Hierdoor kun je misschien een keertje overslaan. Ik heb ook van die gekke klachtjes, maar dat is omdat ik net gestopt ben met de pil (en we gebruiken condooms). Soms houdt je lichaam je erg voor de gek hoor!
Die onzekerheid is zeker niet fijn! Bloedtest is denk ik nu het enige wat uitsluitsel kan geven. Je kan woensdag meteen aan de huisarts vragen of het normaal is mocht je niet zanger zijn. Is je cyclus normaal wel regelmatig?
Nadat ik 2 jaar terug met de pil stopte heb ik wel een tijdje een heel onregelmatige cyclus gehad. Maar de laatste maanden kwam het elke keer heel netjes na zo ongeveer 31 dagen. Vorig jaar augustus sloeg ik een maand over maar ik had toen erg veel stress. Nu helemaal niet. Ik heb me wel eens laten vertellen dat het normaal is om 1 maand over te slaan, maar of het ook normaal is wanneer dat vaker gebeurt...?
Je krijgt van de week een testuitslag, wacht daar eerst maar rustig op voor je jezelf vanalles aanpraat en stress kan schijnbaar ook vanalles doen, volgens mijn vriend is dat de reden dat ik nu nog geen bloedverlies heb gehad
Je hebt ook wel gelijk knutselkitty. Ik heb er ook even goed over na zitten denken gisteren en ik kwam tot de conclusie dat ik er ook best mee bezig ben. Vandaag ga ik even lekker wat afleiding zoeken.