Wij hebben ook 4 kids, 2 meisjes van 11 en 12 en 2 jongens van 1 en 3. Leuk en druk. Maar iedereen aanraden? Natuurlijk niet.
Ik hoop eind november ook moeder te zijn van 4 kindjes. Mijn man wilde in eerste instantie ook echt geen vierde. Na heel veel discussies, tranen, twijfel, ruzies, praten hebben we de knoop doorgehakt. Voor mijn gevoel is het gezin dan ook compleet en ik was stiekem ook wel heel opgelucht dat er geen twee kindjes op de echo te zien waren. Wij hebben trouwens op dit moment ook geen vijf slaapkamers maar ik denk dat er andere dingen in het leven zijn die belangrijker zijn.
Stoffeltje:hier zitten we (hopelijk) ook in die fase mijn man wil echt niet allerlei bezwaren(kamer op delen worden dan wel kleine kamertjes,geld maar ik werk nu heel weinig en als ze ouder zijn wil ik toch meer gaan werken) die eigenlijk toch niet te voorspellen zijn maar hij wil zich niet laten helpen durft niet en ik slik dus geen pil en doen we"het" met voor t zingen de kerk uit ik hoop gewoon steeds dat er toch eentje ontsnapt en het toch raak is want hij weet ook dat dat kan gebeuren en dat vind ik zo moeilijk hij weet dat t eventueel kan gebeuren maar wil er niet voor gaan zeg maar. Ik blijf nog even hoop houden,en hoop dus dat toch een keer mis gaat (slecht he)ben namelijk altijd erg snel zwanger geworden van de andere 3 ik las het en moest even reageren en is dus misschien toch nog hoop !! Jullie allemaal een fijne zwangerschap!!!!