sinds gisteren een enorm branderig gevoel vanonder, ook allemaal gezwollen. Is dit een infectie oid? Ik heb 1 keer een infectie gehad tijdens de zwangerschap van men zoon, maar toen jeukte het ook enorm, nu (tot nutoe) niet. En ( even wishfull thinking lol) zijn er soms dames die dit in het begin van hun zwangerschap hebben gehad? Vroeg het me gewoon af, aangezien ik hier nooit last van heb gehad ( buiten die ene keer dan) Heel veel liefs, hopelijk kan iemand me hier ff mee verder helpen. Lies
mm..klinkt mij als een infectie, schimmel? daar krijg je ook klachten van als, branderigheid, opgezwollen zijn, soms jeuk en efscheiding.. even in de gaten houden en anders de ha bellen? succes
H!, Mij lijkt het ook een schimmelinfectie, heb ik ook aan aantal weken geleden gehad. Eventjes naar de dokter, die schrijft iets voor, en dan gaat het vrij snel beter. Heb weleens gelezen dat de kans hierop idd. groter is tijdens een zwangerschap, heeft geloof ik iets met de hormonen te maken ofzo... Beterschap, en succes verder...XXX
Bij 1e zw ook een schimmel, maar ook tegelijkertijd een blaasonsteking, dus direct ook pijnlijk. Je hoeft er niet perse echt last van te hebben. Mijn vriendin liep er bv al tijdje mee rond voor ze echte klachten kreeg en toen pas naar de HA ging. Daar bleek ze het al een tijdje te hebben. Maar ik zou wel ff naar de HA gaan, zoiets is direct te achterhalen en je bent er idd zo weer van af. Succes
ja, dan ben je er zo weer vanaf.... krijg je een kuurtje... blijft bij mij trouwens wel echt mijn zwakke plek..heb er meerdere keren per jaar last van... bleeeh..maargoed, wat doe je eraan he? liefs