Kan PCO zomaar opeens optreden? Heb namelijk echt geen eisprong gehad deze maand. Sind het begin dat ik mijn maandstonden kreeg had ik altijd heel veel pijn bij mijn eisprong. Deze maand niets ... Dus waarschijnlijk ook geen eisprong gehad.
volgens mij kan het niet opeens optreden. maar dat weet ik niet zeker. volgens mij heb je het of heb je het niet. en ik heb het wel haha
Volgens mij kun je ook gewoon een keer een eisprong overslaan. Ik heb volgens mij vorige maand ook geen eisprong gehad, maar deze maand weer wel.
ik zou niet op basis van 1 (mogelijke) maand zonder ei denken aan pcos het kan altijd dat een 'normale' vrouw eens geen ei krijgt hoor. maar je bent niet zeker of je geen ei hebt gehad,pas als je nega ovutesten hebt en geen goeie temp. hebt(geen stijging) dan ben je zeker want nagaan bij pijn ...heb ik ook gedaan ik had altijd pijn bij ei en later bleek ik nieteens een ei te krijgen. denk zelf niet dat je pcos hebt maar de gyn. kan je dit wel vertellen bij een check up. pcos kan trouwens wel 'ineens' opkomen...volgens mijn gyn. dan.die vertelt dat overgewicht en ondergewicht een hormoonschommeling geeft die permanent kan zijn of tijdelijk en dan 'kan' je pcos hebben.nu pcos is een mengelmoes van hormoonschommelingen en cysten in de eierstok. maar zois het mij uitgelegd geweest. wil zeker zijn zou ik naar de gyn. gaan. groetjes!