Hoe doen jullie dat met zonnen/zwemmen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Miracle1984, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Hoi dames,

Misschien een beetje rare vraag hoor:p....Het is normaal meer afscheiding te hebben tijdens je zwangerschap en ook ik heb daar last van. Normaal niet zo´n probleem maar ik ga op vakantie en loop dan overdag lekker in bikini. Hoe doen jullie dat? Mag je nou tijdelijk wel of geen tampon gebruiken?

Vast bedankt!

Gr. Miracle.

2. Loe

Loe Niet meer actief

Ik zou zelf geen tampon gebruiken, geen idee of t mag of niet.
    Ik zou zolang ik niet zwem, een inlegkruisje gebruiken. In t zwembad zelf zou ik gewoon zonder iets zwemmen (als t niet te erg is)

3. Loe

Loe Niet meer actief

Even googelen op: tampons gebruiken tijdens zwangerschap?

4. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Dank je wel Loe voor je reactie! Dat is dus duidelijk ;)

5. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    Ik heb ze gelukkig niet nodig, heb niet zo'n last ervan.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.796
    113
    Ik verschoon mezelf nu vaker. ( ondergoed verschonen)

Maar in een bikini zou ik gewoon een inlegkruisje doen ( niet met het zwemmen natuurlijk.

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.815
    3.343
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    en misschien als je een effen bikinibroekje hebt, nog 2 soortgelijke bijhalen? Zodat je wat vaker kan wisselen (en ondertussen de ander uitspoelen en laten drogen ;) ) .

8. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Bedankt voor de tips!!!

9. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    wat ik doe: ik loop gewoon in m'n (zwangerschaps)bikini en dat is vaak omdat ik in Z-Europa woon! Maar ik heb altijd een tweede setje mee. Ik zit overigens niet uren achtereen aan zee. is te heet. Ik was elke dag m'n broekje goed uit en tot nu toe gaat dat prima. ter vergelijking: als ik gewoon ondergoed aan heb, moet ik het wel 3 keer per dag verwisselen want ik gebruik liever geen inlegkruisjes. Schijnt ook niet echt goed te zijn, beter is kantoenen ondergoed en vaak verschonen. is ff niet anders!

10. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

hoi
    ik heb ook meer afscheiding dan normaal en ik heb ergens gelezen en gehoord van de verlos dat je beter geen inlegkruisjes kan gebruiken beste is gewoon katoene ondergoed en wat vaker verschonen...
    ik zwem best wel veel en doe gewoon een tapon in als ik ga zwemmen maar meestal hoef het niet omdat het bij mij dan een soort stop is als ik in water terecht komt wel idiaal natuurlijk...

maar zal gewoon wat ze al zeiden wat extra broekjes kopen en dan elke dag ff wassen...

en misschien helpt een katoene onderbroek wel als je die onder je bikinie broekje doet dan blijf je bikinie broekje tog wat meer schoon om het zo maar te zeggen...

Deel Deze Pagina