een vijfde generatie enkel vrouwen.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door michke1987, 29 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michke1987

24 jun 2008
    51
    0
    0
    Hey
    Straks als mijn babytje geboren wordt. Hebben we een vijf geslacht vrouwen die natuurlijk allemaal nog leven. Wel bijzonder natuurlijk, maar vindt het nou niet nodig om daarvoor in de krant te komen met de oma van mijn moeder die ik misschien 5 x in men leven gezien heb en die totaal geen intresse toont.
    Wie heeft dit ook? Ik bedoel een 5 geslacht he. En willen jullie juist wel of niet in de krant?

Groetjes michke

2. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Hoi,

Wij halen de vier maar nee, ook bij vijf zou ik niet in de krant hoeven!

3. Nijlpaardje

22 jun 2008
    32
    0
    0
    Nee, ik zou het alleen doen wnneer je ook regelmatig contact hebt.

4. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Ook hier 4 generatie's....geen 5.
    Ik zou niet percee in de krant hoeven staan ermee.
    En al helemaal niet met iemand waar ik amper tot geen kontact mee heb.
    Wij hebben met z'n 4tjes gewoon een leuke foto gemaakt in de tuin haha
    Ben ik net zo blij mee ;)

5. Merijn

Merijn Niet meer actief

4 generaties is niet zo bijzonder hoor, maar 5 inderdaad wel. Ik kan de 5 nog halen als ik een dochter krijg (naja, met een zoon hebben we natuurlijk ook 5 generaties, maar 5 vrouwen is wel aparter), maar ik hoef ook niet zo nodig in de krant ;) Mijn nichtje is wel in de krant geweest toen haar zoontje werd geboren met haar moeder, mijn oma en overgrootoma.

6. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Hier ook 5 geslachten allemaal vrouwen en de naamlijn is ook niet onderbroken.
    Maar we hebben niet in de krant gestaan.
    Contact was toen niet zo best met mijn oma

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hoe kan de naamlijn nou niet onderbroken zijn? Dat kan haast niet in de vrouwenlijn.

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Hier ook 5 generaties alleen heb ik een zoon dus geen 5 vrouwen.

9. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    wauw wat onwijs speciaal, wij hebben bij mijn neefje en mijn nichtje wel de 4 gehaald maar 5 vind ik heel speciaal.
    Helaas is mijn oma afgelopen januari overleden dus als ik een meisje ga krijgen dan zouden wij ook 4 generaties hebben.

Gefeliciteerd, en je moet doen wat je hart je ingeeft.

knuffel
    conny

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier ook de 5e generatie in aantocht ;) .. Ook bij ons is het afwachten of het een meid wordt, want dan hebben we 5 vrouwen :p .. Maar mijn overgrootoma heeft niets met kinderen en reageert er ook niet echt op. Dus denk niet dat we de krant halen ;) Nou moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet mee zit hoor :p !

11. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Yep wij ook 5! Alleen niet in meiden teminste als dit nu een meisje wordt wel :)

Maar zou ook zeker niet in de krant willen! Ik zou wel een foto willen voor later maar daar blijft het ook wel bij!

Het contact met me overgroot oma is opzich best wel goed niet super maar ik heb ik het verzoringstehuis gewerkt waar zij zit dus dan krijg je dat natuurlijk!

12. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Vind het juist leuk hoor 5 generaties nog in leven! Ja in de krant, dat zou van mij ook niet hoeven maar ik zou wel een leuke foto maken als aandenken :)

Ik heb net de 4 generaties niet gehaald, mijn oma is in april overleden :(

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Neej precies.. Een foto zou ik ook wel erg leuk vinden :D ! En denk ook wel dat die er komt ;) ! Al moeten we overgrootoma ernaast photoshoppen :p

14. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Mijn overgrootmoeder heet aagje mijn oma jacoba mijn moeder Aagje ik heet jacoba en mijn dochter heet agnita doopnaam wel aagje.

Dit zijn de namen die steeds op de oudste dochter overgaan en die lijn is niet onderbroken.

15. Merijn

Merijn Niet meer actief

Oh ik dacht dat je de achternaam bedoelde ;)

16. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Het is wel een moeilijke vraag. Zelf zou ik sowieso niet in de krant hoeven. Maar 5 generaties is wel bijzonder. Wel leuk voor je dochtertje om daar later een foto van te hebben.
    Maar ja, als het je overgrootmoeder niks kan schelen, is de lol er wel snel vanaf...

17. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Ik heb de 4 gered, maar 5 zeker niet. Voor je dochtertje lijkt het me wel heel leuk hoor. En je overgrootmoeder weet misschien zelf maar half dat ze nog leeft...misschien heb je haar daarom maar weinig gezien en heeft ze daarom weinig interesse getoond in je?

18. Lucifertje

Lucifertje Actief lid

26 mrt 2008
    313
    1
    0
    Body Artist (piercer)
    flevoland
    misschien noemden alle moeders hun kind naar hun eigen familie naam?
    dat daarom niet de naamlijn doorbroken is?
    geen idee...
    :p

wij waren idd met 4 generaties tot vorig jaar.
    en we hebben nu al 12 jaar lang ook alleen maar meiden
    gekregen in de familie
    me ooms kregen meiden, me broer ze vriendin bevalt een van deze dagen ook vn n meid.. ik heb al n meid,, me neef heeft net n dochtertje gekregen

dus ik hoop nu dat ik n zoon krijg haha
    maja.. gezondheid gaat voorop!

19. michke1987

24 jun 2008
    51
    0
    0
    Ja idd, net zoals jullie zeggen. Gewoon een foto, maar niet voor in de krant. Dat hoeft van mij echt niet. Alleen 1 probleem, mijn oma die gaat er dus echt wel vanuit dat we in de krant komen en iedere keer als ik haar zie moet ze erover beginnen :S. Ik ga het haar maar een beetje duidelijk proberen maken dat gewoon een foto voor onszelf ook leuk is.
    Ik moet er niet aan denken dat ik straks in de krant sta, haha. owh owh wat een gedoe zeg.

20. Secretstar

Secretstar Actief lid

Hier binnenkort een viergeslacht, wij gaan dan samen naar de fotograaf om dit te laten vaststellen :)

Deel Deze Pagina