heb ik ook, vliegen en spinnen maar toch laatst 12 vliegen doodgemept omdat ze mijn pasgelapte ramen en keukenkastjes eronder poepen en ik ze niet anders kan vangen! ook tijdens het voeden van loïs zaten ze telkens op mn been grrr..naja dan ben ik zo gefrusteerd dat ik ze wel dood moet meppen
ik durf ze vooral niet te meppen omdat als ze dik zijn vreselijk veel viezigheid geven.. ik stuur ze net zo hard weer naar buiten door een raam of deur.. vind ze echt heel vies en krijg ook echt kippenvel als ik ze zie
ik kan ook niets doodmaken behalve die vervelende neefjes die altijd in de slaapkamer rondzoemen. dat doe ik tegenwoordig al met mijn handen
Geen problemen mee hoor. Vieze beesten kotsen over je eten heen, ieuwww. Muggen gaan er ook aan. Een beetje mijn dochter lek prikken. Zijn ze gek geworden!!!
Dan hoop ik voor je buren dat hun kat niet naar binnen glipt.... vliegen probeer ik hier altijd naar buiten te werken, muggen mep ik alleen als ze niet op mijn prachtige, nieuw gespoten, witte muren zitten... Spinnen werk ik naar de grond en trap ik dood, of ze verdwijnen in de stofzuiger..., maar da's vooral omdat ik bang ben... (Vliegen vangen gaat trouwens ook echt supergoed met de stofzuiger, moet je de buis eraan laten, en alleen de voet eraf halen, op de een of andere manier zien ze het blijkbaar niet goed aankomen....)
Hier ligt er boven EN beneden een electrische vliegemepper (racket) Hier gaan ze er dus ook gewoon aan
hihi aan mij heb je ook niets kan ook geen enkele insect doodmaken vriendlief doet het of hij gooit het naar buiten
ik mep alleen muggen plat omdat ik echt denk dat die beesten er zijn om ons te pesten, verder geen enkel dier, zet alles buiten als ik het niet in huis wil hebben
Muggen worden doodgeslagen (lukt niet om ze te vangen haha) verder wordt eigenlijk alles gevangen en naar buiten verplaatst wat beestjes betreft.
Ik heb medelijden met niet uitgenodigde mensen in jullie huis. Hier gaat ook alles wat in de weg vliegt dood. Muggen overleven het al helemaal niet, manlief kan er gerust 1,5 uur voor uittrekken om muggen op onze slaapkamer te zoeken en dood te meppen.
Ik mep of spray hier alles dood wat geen twee benen heeft en ik lig er geen seconde wakker van. Blèh, vieze irritante beesten. Als we binnenkort een kitten nemen maak ik daar waarschijnlijk wel een uitzondering op.
Oh jee... zoontje van vriend schreeuwde net trots vanaf beneden: "Slunae! Ik heb ein-de-lijk die irritante vlieg dood gekregen, goed he!??" Later kwam hij me nog vertellen dat zijn vleugels nog wel aan de muur zaten... Ik stond even met m'n mond vol tanden
Als er een spin in het bad zit ga ik naakt en al stuntelen tot ik hem te pakken heb en zet hem ergens anders in huis. Ik heb dus ook een beetje schuldgevoelens. Onderhand loop ik wel met bont en eet ik vlees als geen ander..
Hier gaan ze er ook aan. Vooral de muggen. Ik word lek gestoken door die beesten en Emma en Julia worden ook geprikt.
ook ik mep alles wat op de muur zit of op het plafond of over de grond raast zonder problemen het huis uit.
Neem een kat Ik heb nooit meer last van vliegen in huis *edit was niet de enige met dit briljante idee zie ik nu Scheelt wel dat ik me nu niet meer schuldig hoef te voelen, spinnen breng ik trouwens wel altijd naar buiten. Die vang ik in een glas en zet ze weer buiten.