Hoi, Na 2 weken doorgeslapen te hebben van 10 tot 6 uur komt onze kleine meid nu ineens weer voor een nachtvoeding (zie huidige tijd, ik ben net klaar). Nu doet ze dit sinds afhelopen donderdag (toen is mijn sm opgenomen in het zkh) En ook geen vaste tijd, de ene nacht komt ze om 2 uur, de andere nacht pas om 4 of zelfs 5 uur. Er is geen touw aan vast te knopen. Ik heb alles al geprobeerd om haar weer door te laten slapen. Avondvoeding later, avondvoeding eerder, speen aanbieden en weer gaan slapen, laten miepen (maar dan begon ze echt te huilen en maakt ze de andere kinderen wakker). Heb jij nog tips wat ik kan doen? En zou dit kunnen komen van een ander ritme overdag? Ze slaapt nu veel overdag (zijn veel in het zkh), is 's avonds tot laat onrustig en wakker (wil ook niet meer op bed tot een uur of 10). Ik wil heel graag weer van die nachtvoeding af. Doordeweeks ben ik alleen en ik merk dat de verandering naar er snachts weer uit geen positieve uitwerking heeft op hoe ik me overdag voel en gedraag.
O, fijn te horen! In principe mag ze vaker komen nog hoor... Wanneer jullie veel in het ziekenhuis zijn geweest kan het zijn dat ze iets oppikte onder de leden en dit regelen kindjes vaak door extra te drinken voor extra weerstand. Hopen dat het rustig blijft!
Kan dat kwaad om zo vaak met de kleine meid naar het zkh te gaan?? Mijn sm ligt daar en zoals het nu lijkt wel voor lange tijd. Ik probeer om de dag toch wel even langs te gaan.
Nee, kan op zich geen kwaad, jullie maken beiden weerstand aan, met name de eerste dagen kun je dingen tegenkomen in de lucht daar die jullie thuis en in jullie normale doen niet tegenkomen. Daar maak je dus antistoffen tegen. Geen zorgen dus en ga met een gerust hart. Het kan wel zijn dat het lange, drukke dagen zijn voor je kindje, daar kun je dan een beetje op letten met je dagindeling voor zover mogelijk. Geniet verder!