Hoe houden jullie het klussen leuk?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door debke83, 11 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hallo allemaal,

Ik vraag me af hoe jullie het klussen leuk houden zodat het geen moeten wordt?!
    Wij zijn nu om de dag verplicht aan t klussen...heb geen idee meer hoe mijn cyclus is...dus nemen maar het zekere voor het onzekere!
    Alleen vind ik het zo vervelend dat het zo een "verplichting"wordt...wil het leuk houden, dus mijn vraag is : Hoe doen jullie dat?!

Liefs Deb

2. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Het spel "Ultiem Verlangen" is een absolute aanrader! Het is een bordspel (soort van Triviant zeg maar) maar dan voor met z`n tweetjes. De vragen/opdrachten beginnen eenvoudig en worden steeds heftiger. Zo wind je elkaar echt op. Wij vinden het een geweldig spel!:D Het spel is o.a. te koop via Bol.com

Suc6!;)

3. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    hihi wat een leuke tip :) ga meteen eens kijken!
    Alleen hopen dat mijn man het dan ook wat vind:)

Thnx!

Liefs Deb

4. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Debke, ik weet zeker dat hij het leuk vindt :) De opdrachten zijn erg divers en dat maakt het zo ontzettend leuk. Beetje variatie kan nooit kwaad toch? hihi...

5. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ik vind het leuk om hem 'stoute' sms'jes te sturen door de dag zodat hij 's avonds al helemaal gek thuiskomt (zeker als ik late dienst heb...) Alleen al door het plezier dat ik heb door hem zo te plagen, word ik opgewonden!
    Ook afwisselen van uitgebreide vrijpartijen (waarbij je elkaar masseert met olie etc...) en korte vluggertjes op de tafel,....houden het spannend en afwisselend, vind ik. Vooral wanneer je moe bent ofzo, vind ik het leuk om voor zo'n heftig moment te kiezen!

Lieve groetjes!

6. Blaak

Blaak Niet meer actief

Oja, daar heb ik ook wel een beetje last van, helaas. Maargoed we werken op dit moment wel aan onze relatie dus dat komt wel goed hopelijk, hahaha

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik merk juist dat ik nu we voor een baby gaan veel meer zin heb.
    En sinds de condoom de deur uit is lijkt me ventje ook vaker te willen.
    Als we moe zijn dan komen de vluggertjes en als we gewoon "fit"zijn dan komen de lange vrij partijen meestal begint het met masage of een plagerij.

Ook samen douchen is dan erg leuk om te doen.
    Zorg voor afwisseling.
    En denk niet aan het moeten .

8. Laurhen

Laurhen Bekend lid

30 jul 2008
    612
    0
    0
    @Melanina, ja dat heb ik ook, ik wil nu ook vaker nu we voor een kindje gaan. Gek eigenlijk.

@all. Ik wissel ook wel af (wat iemand al eerder zei) soms een vluggertje en soms lekker uitgebreid. Of in de douche. Of inderdaad smsjes sturen zodat ie op zijn werk al aardig gek word. En soms doen we ook een kleine vorm van rollenspel, alleen dan meer dat ik 100% initiatief neem of andersom. Vooral dat eerste vind ie leuk ;)

9. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Hey,

Leuk om zo ook weer wat ideetjes op te doen!Hihi
    Een spermacel leeft 72 uur dus er mogen 2 dgn tussen zitten.
    Wij gaan voor om de dag(vanaf dag 10 ofzo) maar als we een dag geen zin hebben of geen tijd of te moe dan doen we het niet en komt het de volgende dag dus wel weer goed,zo ga je de moet uit de weg..
    Want hoe leuk het ook is als je moet is er nix meer aan!
    Ik gebruik wel ovu testen en zie ik een streep dan MOETEN we dus wel ff 3dgn :) :)

Klus ze allemaal! :)

10. Laurhen

Laurhen Bekend lid

30 jul 2008
    612
    0
    0
    Nee als het moet is niet leuk. Dus ik heb mijn mannetje ook niet gezegd dat ik het in elk geval om de dag wil doen, voor het geval dat hij niet goed kan presteren onder druk ;) haha hij vindt het allemaal al spannend genoeg! En ik, ach ja, ik wil toch wel ;) zoals ik eerder al zei: ik heb meer zin nu we voor een kiddo gaan ;)

11. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    wij zijn nu 1 jaar en 5 maanden bezig, maar wij houden het altijd leuk! je moet het doen als je zin hebt anders is het niet leuk maar tijdens de ei sprong hebben we zowiezo zin want we willen graag een kindje dus dan moet je het leuk maken met olie enzo en lekker in bad doen we dan vaak en lekker romatische kaarsjes enz ja gewoon leuk maken.

liefs

12. nikki3

nikki3 Lid

9 sep 2008
    5
    0
    0
    Hoi,

Merk wel dat sinds we bezig zijn met kinderen, de zin er ook meer is. Maar soms is het wel vermoeiend hoor.
    In het begin deden we dan 5 dagen achter elkaar en dan had hij het helemaal gehad en dan is het ook niet leuk meer. Dus dat doen we niet meer.
    Maar het is wel leuk om nieuwe ideeen hier op te doen ;)

Groetjes Nikki

13. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Ja ik merk ook wel dat we meer zin hebben nu we voor een kleintje gaan!
    Want af en toe moet je gewoon ff zin maken en dan krijg je er toch weer iets leuks en fijns voor terug toch? :thumup: :oops:

14. Racegirl

Racegirl Niet meer actief

Mijn vriendin probeerde ook altijd een paar dagen voor tot een dag of 2 na de eisprong veel te vrijen, na een half jaar was ze het zo beu ( het moeten vrijen tijdens de eisprong) dat ze zoiets had van: We doen het als we er zin in hebben wel of geen eisprong. Een maand later was ze zwanger, waarschijnlijk toch altijd verkeerd gesekst.

Het moet voor allebei leuk blijven en idd geen verplicht nummer worden.

15. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ik heb het spel ook bestelt..komt morgen binnen..
    Mijn vriendlief is ook heel erg benieuwd.!haha

16. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    Amy, ik ben wel benieuwd naar dat spel. Denk dat ik het ook maar eens ga bestellen. Over 2 wk gaan we op vakantie, even lekker de tijd voor elkaar nemen. Klinkt als een leuke afwisseling!

Deb, mijn tip om het klussen leuk te houden is om lekker veel te knuffelen, dan komt de zin vanzelf wel en inderdaad om de afwisseling erin te houden: andere standjes proberen, andere spelletjes, andere plaatsen en andere momenten van de dag.

17. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Laat ff weten of het bevalt!? :)

18. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    zal ik doen ;)

19. inge08

inge08 Actief lid

21 mrt 2008
    204
    0
    0
    Wat een ideeen! Leuk, je moet het zeker leuk houden. ik heb ook wel eens een maand gestresst lopen doen van NU moeten we! Echt het helpt alleen maar om je relatie naar de klote te krijgen.. Wij proberen het ook lekker spannend te houden, en hebben we geen zin dan gaan we niet geforceerd aan de gang..

Ik ga zo ook ff kijken bij bol.com hahahah

20. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    Ik heb het spel vandaag binnen gekregen en mijn man ermee verrast. Hij (en ik) zien het wel zitten om hier mee aan de slag te gaan!
    Maar we wachten nog even tot onze vakantie, na volgende week. Zal daarna m'n oordeel geven ;)

Deel Deze Pagina