Hoi allen, Vandaag krijg ik mijn eerste echo! ben super benieuwd en super zenuwachtig nu had ik 1 vraagje, weet iemand wat het (ongeveer) kost... zo'n eerste echo.. ik heb namelijk gehoord dat je er niet kan betalen met bankcontact. en wil zeker wel voldoende geld bij hebben... hoop dat iemand mij kan helpen! Groetjes!
ja, maar niet helemaal. ik heb namelijk gewoon een standaard verzekering. dan moet je eerst zeg maar de hele echo zelf betalen. daarna de rekening opsturen naar de ziekenfonds, en deze word dan voor een groot deel terug betaald (ikdacht 70% ofzo) maar je moet hem dus wel eerst zelf betalen... als je een hospitaliestatieverzekering hebt word alles automatisch betaald door de verzekering. deze verzekering heb ik wel afgesloten, maar ben helaas een maandje te vroeg zwanger geworden.... had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. dus de dag dat ik gestopt was met de pil zon verzekering afgesloten (wachttijd van 9 maanden) en ik was meteen zwanger... dus val ik net nog in de wachtperiode... en word er dus niets automatisch gedaan zzz
ik heb wel eens ergens gelezen dat het rond de 33 euor koste... weet niet of het zeker is maar dacht het wel... succes vanmiddag!
hmm van iemand anders hoorde ik net rond de 80 sebiet sta ik daar met 50 euro en kom ik niet toe he dat zou pas stom zijn. ik denk dat ik maar 150 euro meeneem... zal toch wel zat zijn?
ff gezocht word er niet wijzer van zie dat de 20 wekken echo 94 euro is maar denk dat het overal verschillend is bel anders even naar het ehco buro misschien is dat een oplossing dan weet je het zeker
het zal in ieder geval goedkoper zijn als een 20 weken echo, die duurt veellanger en ze kijken heel veel na. 1e echo is meestal maar 5 minuutjes ofzo...maar heb geen idee wat t kost, ik heb nog nooit een rekening gezien. misschien kun je ze gewoon even bellen?
Zoveel kost het niet geloof ik hoor. Ik ben eens met mn zus meegeweest toen ze zo'n 24weken was en ze kreeg een echo en heeft toen zo'n 45 euro moeten betalen geloof ik. Laat je het weten hoeveel het is?
terug van de echo! super mooi was het! alles was goed. we hebben het hartje gehoord. prachtige ervaring. de prijs was 58euro. dit voor een echo en een dvdje met fotos en filmpje van de baby waar je ook de hartslag kan horen! over 3 weken moet ik terug en dan gaan ze een nekplooimeting doen. kan nu alweer niet wachten om mijn babytje te zien