Zwangerschaps-bucketlist

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door evaw86, 21 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evaw86

evaw86 Lid

16 jan 2018
    9
    0
    1
    Vrouw
    Hoi allemaal,

Ik ben de tweede (en volgens de planning waarschijnlijk) laatste keer zwanger. Ik ben nu 20 weken zwanger en nu dat ik alle kwaaltjes van de eerste paar maanden achter de rug heb en mijn kindje gelukkig ook in orde is komt ook een beetje het besef door dat ik deze bijzondere periode de laatste keer meemaak. Ik wil dus van alle facetten van mijn zwangerschap genieten en leuke dingen doen tot de laatste zware loodjes. Mijn vraag is: welke leuke uitjes, programma's, activiteiten enz. kunnen jullie aanraden die ik als zwangere niet mag missen? Wat ik bij ronde 1 al heb gedaan: pretecho, zwangerschapsyoga, zwangerschapsmassage. Wat is er nog meer? Alvast bedankt voor de tips.

2. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Ik zou het niet weten, maar ik lees mee. Oh, iets schiet me te binnen. Wat dacht je van een fotoshoot?

3. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Wij hebben met 36 weken een gezinsshoot laten doen. Mooie foto's van ons, onze zoon en mijn buik. Hebben nu echt een herinnering aan ons gezin van drie, maar ook mooie foto's waarop mijn zoon mijn buik knuffelt.

Verder heb ik een bellypaint van vriendinnen gehad. Zou ik zelf nooit op m'n bucketlist zetten maar als t bij je past is t leuk!

Verder zou ik vooral bedenken wat je nog met je partner en kind wil doen waar je met kleine baby misschien even niet aan toe komt. En ik heb heel erg genoten van extra knuffelen met mijn zoon, avonden in bad liggen met babytijdschriften (om toch ff extra en in rust stil te staan bij de zwangerschap). Ik vind de tijd voorbij vliegen deze zwangerschap trouwens!

Marchella vindt dit leuk.
  4. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Negen maandenbeurs? Als je daarvan houdt die drukte haha

5. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.127
    17.142
    113
    Ik lees ook even mee! :D

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Dit keer ga ik naar de 9 maanden beurs met man , hij wilt zelf mee Haha.
    3D echo hebben we gehad
    Gips buik vorige keer gemaakt , gaan we nu niet doen ding staat nog steeds in de schuur.
    Zwangerschapsmassages geef ik zelf, maar as vrijdag heb ik er 1 gereserveerd bij de concurrent ;)
    Ik heb mij voorgenomen nog lekker naar de sauna te gaan tot uitgerekende datum.
    Hebben nu een doula genomen, kijk iedere keer uit naar haar gesprek erg leuk en wel een beetje verwennerij ;)

Straks in de kraamweek staat er een kruiden bad in de planning en een kraambedmassage :)

7. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Ik had vooral genieten op mijn lijstje! Helaas compleet mislukt... 2 ruk zwangerschappen gehad. En ook zeker de laatste hier!
    Wij hebben vorige week net als bij de eerste wel een fotoshoot laten doen om toch die buik vast te leggen en meteen een leuke gezinsshoot al wilde mijn eigenwijze dreumes niet op de foto. Hahaha

8. Babyopkomst

Babyopkomst Bekend lid

3 nov 2017
    530
    337
    63
    Lekker eten:)

evaw86 vindt dit leuk.
  9. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.127
    17.142
    113
    Wauw dat klinkt goed! Nooit van gehoord!

10. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Het is heerlijk! Ik geef ze ook zelf maar dat is een beetje lastig straks ;)
    Ik kijk er enorm naar uit haha

11. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Sauna!!

12. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.127
    17.142
    113
    Nou ik heb dankzij dit topic zojuist een zwangerschapsmassage geboekt:cool:

evaw86 vindt dit leuk.
  13. evaw86

evaw86 Lid

16 jan 2018
    9
    0
    1
    Vrouw
    Heel leuk om al de tips te lezen! Een fotoshoot lijkt me inderdaad een leuk idee. Wel inderdaad uitdagend met een peuter die nooit op de foto's wil lachen...
    Kraambedmassage? Hm, even uitzoeken wat het precies is. Nooit van gehoord.

14. evaw86

evaw86 Lid

16 jan 2018
    9
    0
    1
    Vrouw
    Jammer genoeg zijn creme paté, americain filet en carpaccio mijn favoriet. Niet zo handig bij een zwangerschap haha.

Deel Deze Pagina