hallo meiden, Afgelopen jaar was ik ook op dit forum te vinden. In juni destijds gestopt met de pil en we zouden er dan in januari voor gaan. Maar in december zei m'n vriend dat hij er toch nog niet helemaal klaar voor was, dit ivm onzekerheid bij zijn werk, maar nu heeft hij dan eindelijk zijn jaarcontract Nu wil ik na onze zomervakantie stoppen met de pil. Spannend. Ik heb in februari een VMK gehad. Was in januari weer begonnen met de pil. Liefs!
dank je wel! Lief van je! Zijn jullie al lang bezig voor een kindje? En gaan jullie ook nog op vakantie?
hoi hoi , nee wij zijn nu nog maar de 1ste ronde bezig na stoppen met pil . dus mijn lichaam is nog wat aan het wennen aan haar leventje zonder pil nu met alle nodige ongemakken en onzekerheden haha. jaja wij gaan ook nog op vakantie joepieeeee we kijken er zooooooooo naar uit ... hmm zalig zon zee strand lekker niets doen haaa heerlijk !! wanneer gaan jullie en waarheen ?
haha, erg he al die kwaaltjes, had het toen ook, pfffft! Hoelang heb je de pil geslikt? Wij gaan 6 augustus rijden naar Kroatië. Komen we de 7de aan en gaan de 19de weer terug rijden heerlijk! Ben er zoooo aan toe. Even niets aan je hoofd toch. Jullie dan? Xx
ja ik slikte de pil al van men 14de ben nu bijna 28 dus tel maar uit . ach ja we moeten het er maar bijnemen alles voor het goede doel ja zalig zeg kroatië schijnt wel heel mooi te zijn , nog nooit geweest geniet er maar met volle teugen van wij vertrekken op 12 augustus richting turkije en komen op 24 augstus terug lekker 13 daagjes genieten daar . en hebben jullie daar dan hotelletje geboekt of een huisje appartementje gehuurd? lijkt me ook wel eens fijn om te doen wij hadden in onze gedachten om volgend jaar ook eens met de auto te gaan naar het zuiden van frankrijk dan (stel dat er dan al een babytje is) maar kroatïë staat ook nog zeker op ons verlanglijstje
absoluut, alles voor een goede doel. Al zou ik dat wel heel moeilijk vinden als ik straks zwanger ben en erg misselijk ben, heb daar namelijk angst voor.. Maar ach waar maak ik me druk om? Straks gebeurd het helemaal niet, haha! Heerlijk! All in clusive? M'n schoonouders laten sinds vorig jaar hun caravan daar staan en zij zitten er 3 weken voor ons en laten hem dus nu 10 dagen langer staan en dan haalt ze man waar die komt te staan hem op, ideaaaaal! Dit is de eerste kamperen voor mij, haha!
ja hier nog 1tje met angst ... ik heb vooral angst om te moeten overgeven altijd al gehad al heel men leven ... dus brrr haha maar niet te hard aan denken nog niet komt wel goed . jaja all inclusive hotel nieuw open van vorig jaar dus ik denk wel dat het super goed gaat zijn o fijn kamperen kan ook wel eens leuk zijn lekker naar niets of niemand moeten zien , niet op bepaalde tijdstippen moeten gaan eten .. .zalig zal wel genieten worden!!!
haha, dan kunnen we elkaar de hand schudden, ik ook al m'n hele leven heeeeeeel fijn! Hopen dat we samen zwanger zijn, kunnen we elkaar er door heen slepen ( indien nodig ) Heerlijk! Onbezorgd genieten, zalig. Misschien ben je al wel zwanger dan je weet het niet! Heb alleen hekel aan met een toilettas onder je arm, douchen in een ruimte waar iedereen doucht.....
haha ja idd kunnen we mekaar steunen als we ons ellendig voelen en medelijden hebben met onszelf als we weer eens moeten k"tsen... ja als ik dan al zwanger zou zijn 'wat een wonder zou zijn' dat zou wel fijn zijn maar daar ga ik nog niet van uit ... maar het mag haha ! ja dat is het minst fijne aan kamperen , met je toilettasje over de hele kamping, of met je rolletje toiletpapier haha maar het heeft ook zo zijn charmes hoor hoe oud ben jij trouwens ? of had je dat al gezegd?
of inderdaad met je rol wc-papier! In het holst van de nacht, hahahaha! Oh mijn god! Hahaha precies, samen pietepeuterig doen GEZELLIG! Ik duim voor je! Ik ben 23 jaar broekkie he? Waar kom jij vandaan? En wat voor werk doe je? En hoelang ben je al samen met je vriend?
beetje tegen mekaar klagen en zagen dan kan geen kwaad we moeten ons toch op iemand afreageren dan he . ik duim ook voor jou hoor 23 mooie leeftijd he als ik kon kiezen had ik er toen ook al aan begonnen maar je hebt je leven niet altijd zelf in handen he . ben van mijn 17 tot 24 met mijn ex samen geweest (wat de grootste vergissing van mijn leven was ) die relatie is toen op een zeer pijnlijke en onmenselijke manier uitgesprongen en toen ben ik een jaartje alleen gebleven. nu sinds dik 1.5 jaar ben ik samen met men huidige vriend we wonen samen op een leuk gelijkvloers appartement met een leuke tuin en veel ruimte. ( is gekocht niet gehuurd ) we passen perfect bij mekaar en het is de liefste jongen die ik me maar kan inbeelden dus we zijn super gelukkig . mijn vriend word nu bijna 30 jaar. we wisten al van in het begin dat we heel graag kindjes wilden maar wilden eerst nog wat op vakantie gaan en genieten dat hebben we dus ZEKER EN VAST al goed gedaan zijn al naar turkije geweest fuerteventura nu augustus dan nog een turkije en al ontelbare keren op weekendjes geweest. en nu is dan het moment aangebroken dat we er voor willen gaan joepiee. EINDELIJK , ben er al zoo lang klaar voor haha! o en ik ben dus niet van nederland maar van België we wonen wel net naast de nederlandse grens :- en jullie?
Klinkt allemaal goed en herkenbaar! heb hiervoor ook relatie gehad van 5 jaar en toen anderhalfjaar alleen. Ben toen ook verhuisd van Groningen ( waar ik vandaan kom) naar Leiden. en leerde via internet m'n vriend kennen. M'n soulmate, maatje, grote liefde en beste vriend! Wij wouden in januari al beginnen, maar toch nog maar even uitgesteld. Nu dus samen kamperen en wonen al anderhalf jaar samen..
haha herkenbaar ... ik heb mijn vriend ook via internet leren kennen en ben dan van mijn huidige woonplaats 1uur hier vandaan dan naar hier verhuist !! haha super ! via internet ze lachen er dikwijls mee maar dan leer je mekaar eerst van karakter kennen en dan pas van uiterlijk ! we hadden direct leuke babbels en een klik ook al hadden we mekaar nog nooit gezien grappig haha
en jij bent dan nog wat verder weg getrokken van groningen naar leiden dat is ook een heeeeeel eindje ! mis je je familie niet soms? hier is het een dik uurtje rijden en we hebben dan afgesproken om om de 14 dagen op een vaste dag af te spreken en dat lukt ons tot nu toe heel goed . ik zou men mams en papsie en familie toch niet langer dan 14 dagen kunnen missen hoor hah ooo en je vroeg ook nog naar mijn beroep ik ben kapster en jij?
haha wat grappig Maar ik ben hier alleen heen gegaan , leerde m'n vriend pas kennen toen ik hier al halfjaar woonde... De band met m'n moeder en zusje is sowieso slecht , dus daar heb ik geen contact meer mee sinds kort. En m'n vader bel ik 1 keer in de 1 à 2 weken, maar ik mis ze wel hoor, ook vriendinnen, maar heb hier voor gekozen en heb hier ook heel veel mensen leren kennen Wat leuk dat ze nog zo vaak ziet, wou ook dat ik dat had. Ik ben gastouder. pas nu op 5 kinderen. Op maandag en dinsdag op 3 ; 2 jaar , 4 jaar en 6 jaar en op donderdag (straks woensdag en vrijdag) bij 1 van anderhalf en een pasgeboren meisje.
o je bent al eerder naar daar getrokken amai spannend dan toch als je er niemand kent . wel spijtig voor je dat het contact met je moeder en zus niet zo goed is hopelijk komt dat toch nog ooit terug een beetje goed . en met je vader is wel fijn dat je hem nog belt dan dat zal ie ook wel fijn vinden . o fijne job heb je dan leuk leuk zeg met die kleine kindjes zo bezig zijn das al een goede oefening voor jullie eigen kindje dan hihi . en jou vriend is die er ook zo mee bezig of valt dat nogal mee? hier wel hoor hij zou het liever nog vandaag willen dan morgen hhaha ,hij zou willen dat we die zwangerschap konden overslaan en dat die gewoon morgen geboren was en klaar vind het zo spannend allemaal ... maar we moeten geduld hebben haha
zeker weten fijn, hij is ook net anderhalf week geleden weer getrouwd, erg bijzonder. Ik hoop dat contact weer normaal word maar ik denk het niet... Ja voor een paar weken en dan begint het weer, is al jaren zo. En kost me teveel energie, negatieve energie... Een hele fijne baan, echt. Ga ook elke dag met plezier heen. Vooral naar de kleintjes. hihi. Heerlijk knuffelen de hele tijd Valt mee, nog niet in ieder geval. Maar we gaan ook pas na augustus er voor he, dus hoop dat het dan wat meer komt, maar voor de meeste mannen is het ook anders dan voor een vrouw denk ik....
o fijn dat ja paps terug hertrouwd is . en ja ik hoop toch ook voor je dat het contact misschien ooit terug normaal kan verlopen ! familie is toch belangrijk voor je , maar indd als het je zoveel energie kost en het valt je te zwaar moet je je natuurlijk ook niet onnodig kwetsen met zoiets. het moet van 2 kanten komen dat is met alles zo. ja dat zal wel dat dat een fijne baas is , zou ik ook wel willen doen hihi . altijd die kleine kindjes om je heen , heerlijk ja idd hij zal er nu nog niet zo mee bezig zijn idd , kan jij dan nog zolang geduld hebben tot na augustus pfff haha , dat zou niets voor mij zijn hoor haha .
wat was jij al vroeg wakker! Ja, dat lukt me wel, denk ik.. Wil nog samen genieten op vakantie en straks voel ik me niet goed etc etc... Of als nog niet zwanger zou zijn dan, zul je zien dat ik net die periode ongesteld ben, en als ik geen pil slik en ongesteld word of ben, ben ik daar GOED ziek van....