20 november heb ik een test gedaan, ik had enorm veel last van mijn buik, krampen steken die ik zelfs voelde in mijn bovenbenen en liezen, omdat ik nog niet ongesteld was geworden heb ik een test gedaan en ja hoor zwanger. Echt helemaal super.25 november naar de arts geweest omdat pijn in mijn buik bleef wordt in een nacht 6 x wakker door enorme krampen en pijn, arts zegt tja je baarmoeder wordt groter meld je maar bij de verloskundige. Dit gedaan en 30 december mijn eerste echo. Super spannend.... Nu nog steeds enorm last van de buik steken krampen in buik en rug,Komt met vlagen (niet constante pijn) moet morgen terug naar de arts want bandenpijn kon niet volgens de verloskundige daar was 5 weken nog te vroeg voor. Wie weet wat het is? Ik ben niet klein zerig maar dit is echt een ramp 6 x in de nacht wakker niet weten hoe ik moet liggen van de pijn in de nbuik en in de rug en zweten en het gevoel hebben dat ik 40 graden koorts heb en 15 a 20 minuten later is het weer weg. Wie heeft dit ook of kent mijn pijnen?
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Op je vraag kan ik je helaas geen antwoord geven, hopelijk is het niks ernstigs. Liefs wolly
Ik heb ook last van mn buik, niet de hele tijd hoor maar voel ook soms krampen en ongi pijn, dus dnek dat t normaal is.... Gister heb ik een echio gehad ivm beetje bloedverlies en gelukig was alles goed en t hartje klopt al! Nou hoop dat t niks ernstig is!